3D ultralyd

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei!
Noen som har bestemt seg for å dra på 3D ultralyd?
Vi skulle ikke egentlig, men tror vi ønsker likevel.

Det anbefales å gjøre det i uke 28.
For at mannen skal kunne være med må det være 27+4, eller 28+4.

Hvilken ville dere valgt?

Hei!
Noen som har bestemt seg for å dra på 3D ultralyd?
Vi skulle ikke egentlig, men tror vi ønsker likevel.

Det anbefales å gjøre det i uke 28.
For at mannen skal kunne være med må det være 27+4, eller 28+4.

Hvilken ville dere valgt?
3D er koselig tok det i uke 27 med min nr 2. fikk det «gratis» i uke 32 med yngste, jordmor slo over på 3D hehe..
hadde ikke betalt penger for det nå :shy:

Er ikke store forskjellen på den uka. Annet enn mulig baby er litt mer bollete den siste uka. De kan se skumle ut hvis de er for tynne :wideyed:

Vi fikk også gratis med første på samme måten, og vil gjerne ha det denne gangen også, men er litt usikker på om jeg gidder å betale for det eller ikke ennå, så får se hva det blir til. :hilarious:

Vil ikke tro det er store forskjellene på den tiden, bebis får kanskje litt mer babypreg bare, med litt rundere preg. :)

3D er koselig tok det i uke 27 med min nr 2. fikk det «gratis» i uke 32 med yngste, jordmor slo over på 3D hehe..
hadde ikke betalt penger for det nå :shy:

Er ikke store forskjellen på den uka. Annet enn mulig baby er litt mer bollete den siste uka. De kan se skumle ut hvis de er for tynne :wideyed:

Nei jeg er egentlig litt der at jeg ikke vil betale for det. Skal på vanlig ul i uke 31 også :hilarious:
Så det blir isåfall kun om mannen vil, siden det er hans første.

Jeg skal i uke 28. Som er neste uke :) mest for å gjøre det mer virkelig for storebror og gøy å kunne sammenligne bildet fra hans 3D-ultralyd og denne babyen:hilarious: er ikke så ofte i livet jeg vil være gravid så for meg er det verdt det.

Skal ikke ha flere UL via det offentlige, men har bestilt 3D i 28+5

Jeg er på ul hver andre til tredje uke, så har liksom ikke det store behovet for det, men må jo innrømme at det er litt koselig å ha. Men nå fikk jeg vite at fastlegen har bestilt seg 3D ul, så kan hende han får det inn før jul. :D

Har lyst å ha 3D sånn at søsknene kan være med og se babyen. De fikk ikke lov å være med på TUL eller OUL, så da kjøper vi oss 3D. De er så engasjerte og gleder seg så veldig, så da tror jeg det blir fint for de å oppleve. De er 12 og 17 år, så de vil nok huske det videre i livet også.

Sikkert greit å velge 28+4 da!
Er prisen fortsatt 1500?

Jeg tok med første og andre, men ikke med tredje og kommer heller ikke til å ta denne gangen. Bildene ble lagt vekk, og har aldri sett på de siden :joyful:

Jeg har bestilt 3D/4D 28+3, og unner oss det☺️ Da vi kan få video osv. Selv om vi er på UL ca hver fjerde uke. På sykehuset der jeg tar mine offentlige UL, skifter de over til 3D om jeg spør, men de har bare svart/hvit printer.

Vi var på 3D UL med nr 2, ca uke 28. Men det var kun fordi mannen ikke fikk være med på OUL midt under korona, tror han satte veldig pris på å få se baby!
Denne gangen kommer vi ikke til å gjøre det, mest fordi vi må reise et lite stykke og det er vanskelig å skvise inn i en hektisk hverdag.

Vi kommer nok ikke til å dra på 3D ultralyd, selv om det har vært helt magisk de gangene vi har fått se lille på ultralyd så langt :love017

Skal på 3D 31/10 og gleder meg! Hadde med første og :love2

Har bestilt time til 3D UL, men er sååå usikker. Føler ikke et såå stort behov for det akkurat nå, og har mer lyst til å spare pengene til noe annet. Men så er jeg så redd for å angre meg og (kommer jo sikkert masse fine 3D bilder fra dere etterhvert). Og det hadde jo vært koselig å se lille M igjen :Heartred

Har ikke bestilt meg time.. Men har så lyst! Dere som har gjort det tidligere, synes dere det var verdt det? Fikk dere se godt litt hvordan baby ser ut liksom..?

Har ikke bestilt meg time.. Men har så lyst! Dere som har gjort det tidligere, synes dere det var verdt det? Fikk dere se godt litt hvordan baby ser ut liksom..?

Ja jeg syns da man fikk et mer realistisk inntrykk av det, men man ser jo ikke akkurat hvordan de ser ut, men det er min mening. :)

Jeg hadde min 3D/4D på fredag 28+3. Babyen min er kjent for å være en suprise fra dag en:hilarious: Så i likhet med ordinær UL, så ville han ikke vise verken seg eller ansiktet sitt. Han lå med ryggen til og armer/føtter i veien. Heldigvis så fikk jeg en ny time gratis, når han kommer hjem fra ferie 2.11☺️ Så om babyen ikke viser seg da, får han være en suprise frem til fødsel:cool:

Jeg hadde min 3D/4D på fredag 28+3. Babyen min er kjent for å være en suprise fra dag en:hilarious: Så i likhet med ordinær UL, så ville han ikke vise verken seg eller ansiktet sitt. Han lå med ryggen til og armer/føtter i veien. Heldigvis så fikk jeg en ny time gratis, når han kommer hjem fra ferie 2.11☺️ Så om babyen ikke viser seg da, får han være en suprise frem til fødsel:cool:
Det er så typisk, men kjempe bra at du fikk en ny time da. Hvor bestilte du? :love017

Back
Topp