3D ultralyd

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Hei!

Noen som har planlagt eller har vært på 3D ultralyd?

Jeg var med første, og husker det var litt begrenset hva jeg følte vi fikk ut av det selv om det var fint å se lille. Vurderer det likevel denne gangen også, er litt utålmodig og hadde vært gøy med en snik-titt. Førstemann er også 11 år, så har kanskje skjedd litt med teknologien siden den gang også..?!

Del gjerne bilder og erfaringer hvis du allerede har vært / etter du har vært! Tar også gjerne i mot tips på hvem det er best å eventuelt dra til i Oslo-området :happy:

Var heldig og fikk det på en kontroll, men fikk bare bilde av ene, da han andre ikke ville samarbeide.

Av den grunn at de ikke er sånn kjempe på samarbeid og ligge i ro, i tillegg til at de tross alt er to, så dropper jeg 3d. Med mindre de skulle ha tilbudt det på kontroll igjen, men det er tvilsomt :smiley-ashamed004

Blir altfor dyrt å prøve å få bilde av begge 2, og enda verre om de ikke vil samarbeide :bag: men hadde definitivt vært koselig, var veldig fint å få bilde av 1 av de. Gleder meg til å møte dem begge 2 når de kommer ut :happy:

Hei!

Jeg var med første, og husker det var litt begrenset hva jeg følte vi fikk ut av det selv om det var fint å se lille. Vurderer det likevel denne gangen også, er litt utålmodig og hadde vært gøy med en snik-titt. Førstemann er også 11 år, så har kanskje skjedd litt med teknologien siden den gang også..?!

Del gjerne bilder og erfaringer hvis du allerede har vært / etter du har vært! Tar også gjerne i mot tips på hvem det er best å eventuelt dra til i Oslo-området :happy:

Sniker fra august :happy: Vi har bestilt 3/4D hos Oslo jordmor- og ultralydklinikk i uke 28. Har vært på tre vanlige ultralyder der, de er utrolig flinke :) Har flere venninner som har vært der også og vært fornøyde :)

Min mor og søster bestilte 3d/4d ultralyd til meg i gave. Jeg skal dit 18 mai da jeg er 30 uker :woot:

Hadde 3D ul både med nr 1 og 2, men trur ikke det blir til at vi gjør det denne gangen. Mannen syns det er unødvendig, jeg har litt lyst men men

Vi var på ultralyd da jeg var akkurat 23 uker, og da prøvde hun å få fine 3D-bilder, men frøkna ville ikke ligge nok i ro. Fikk sett henne fint på skjermen, men bildene ble ikke gode, så det ble ingen. Nå vet jeg ikke om noen ny ultralyd før etter uke 28, så da blir det nok ikke til det. Jeg har 3D-bilde fra uke 12, og det er veldig fint. Ser hele kroppen da, og ikke ansiktet, men jeg tenker at det er i orden at vi ikke har det foreløpig. Får se hvor sterk lysten blir når vi kommer til Norge igjen, og jeg nærmer meg uke 30.

Var på det med storebror og var veldig fornøyd. Har bestilt time denne gangen også, når jeg er 28+0. Skal gå samme sted som sist; Ultralydklinikken AS I Drammen.

Noen som vet om det er for sent å gjøre det etter uke 32?

Hei!

Vi har vært nå nylig. Jordmor med nytt utstyr, og som er videreutdannet innen ultralydteknologi (ikke Oslo). Bilder på skjult, om du vil sammenligne nå vs 11 år siden. :happy:

Vi fikk på en kontroll på sykehuset, av ansiktet. Ble imponert over hvor bra det ble. Yngstemann i huset har hengt det opp over sengen :happy:

Back
Topp