3D ultralyd

Søskendrøm2025

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember 2022
Aprilspirene 2025
Hei damer,

Mannen min nevnte plutselig til frokost i dag at han syntes det hadde vært hyggelig med en ultralyd til siden han ikke får være med på noe av oppfølgingen. Når mannen nevner det, er ikke jeg vanskelig å be. Haha. Tenkte kanskje en 3D ultralyd rundt uke 30.

Har noen av dere noen anbefalinger til 3D ultralyd i Oslo? Og har dere vært der i år og vet om mannen får vært med? Siden det litt er hans ønske, blir jo det at mannen får vært med et hardt krav for oss.

Legg gjerne ved 3D bilder hvis dere har - gøy å se hvordan det kan se ut ☺️

Og en ting til: noen som har tips til beste uke å ta 3D ultralyd?

Har hørt at rundt uke 27-32? er best, da har babyen lagt på seg godt, og er ikke for stor...Når det kommer til ul i Oslo aner jeg ikke, men du kan jo ringe rundt til dem som er og spør hvilken praksis de har nå?

Jeg lurer på det samme, da samboer ikke fikk være med på ultralyden på sykehuset.
Lurer på hvilke klinikker som er best, rundt Oslo og Akershus. Noen som har erfaringer med hvilke klinikker som er bra?

Jeg lurer på det samme, da samboer ikke fikk være med på ultralyden på sykehuset.
Lurer på hvilke klinikker som er best, rundt Oslo og Akershus. Noen som har erfaringer med hvilke klinikker som er bra?

Jeg booket på jordmorklinikken på Majorstuen. Har to venninner som har vært der på vanlig ultralyd før og var veldig fornøyde. Man kunne ha med seg én ledsager ❤️

Oslo jordmor- og ultralydklinikk! Skal dit selv på 3D ultralyd, har tatt flere tul der, de er helt fantastiske. De anbefaler 3D mellom uke 26-31. Det er nå lov å ha med én ledsager, for kort tid siden måtte man komme alene pga corona. Veldig glad for at det har endret seg!

Tok 3D bilde forrige uke (uke 25), og er meget fornøyd med bildene! flere anbefaler perioden uke 25-28, da bilde du får blir mest klart da.

Vedlegg

• 9991EA9D-C5CF-4F13-AEC0-C2EB6B7BF811.jpeg
    9991EA9D-C5CF-4F13-AEC0-C2EB6B7BF811.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 45
Back
Topp