3D ultralyd

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
12ada4ba225a80eff88f59f248a12201.jpg

Har noen tatt 3D ultralyd rundt uke 28 før? Jeg har vært litt inn og ut av sykehuset i det siste og fikk derfor en ultralyd i går. Jeg syns allerede man ser så mye, og er supernysgjerrig på om en ser mer rundt uke 28. Han ligner jo allerede på et vidunderlig, fantastisk lite menneske [emoji170]

Åh, så fin :Heartblue

Jeg er førstegangs gravid, så jeg vet ikke. Men alle steder jeg har lest anbefaler de vel uke 30 for 3D ultralyd. Vi har snakket litt om at vi skal gjøre det. Veldig spent på den lille :Heartpink

12ada4ba225a80eff88f59f248a12201.jpg

Har noen tatt 3D ultralyd rundt uke 28 før? Jeg har vært litt inn og ut av sykehuset i det siste og fikk derfor en ultralyd i går. Jeg syns allerede man ser så mye, og er supernysgjerrig på om en ser mer rundt uke 28. Han ligner jo allerede på et vidunderlig, fantastisk lite menneske [emoji170]
Nååååh, så søt da *dån* Synes faktisk bildet ligner ganske mye på det vi fikk i uke 27 ved forrige svangerskap!

Ååå, se på lille fine nurket da!:Heartblue

Vi skal rundt uke 28. Det er da de anbefaler, så regner med det er fordi det er da en får mest ut av undersøkelsen, og får sett mest..?:think005

IMG_0935.JPG Vårt fra uke 18+5 (ordinær ul)

Ja, vi var i uke 28 sist. Lignet ganske mye. Jeg postet det i en annen tråd om flere ultralyder, har ikke bildet på mobilen.

Back
Topp