3D ultralyd

Gravid med nr.2

Betatt av forumet
Da har vi vært på 3D ultralyd og fått sett vår lille gutt som er ventet 3/7-17 [emoji7] Han var litt sjenert- gjemte ansiktet sitt bak armene hver eneste gang vi ville ta bilde... prøvde å bevege litt på meg/han- men han snudde seg like kjapt tilbake igjen [emoji85]
053df297aa6a588b27e5fc8a0cb96005.jpg

Så fin! :) Eg har også bestilt time til 3D-ultralyd, heilt i starten av mai. Då er eg i veke 28. :)

Så hærlig![emoji7] Vi skal på 3D ultralyd kommende torsdag. Gleder oss kjempe mye. Jeg er da 28+1[emoji4] Håper på en sniktitt og at vi får noen bra bilder. På oul fikk vi kun 1 bilde av lillegutt[emoji12]

Så hærlig![emoji7] Vi skal på 3D ultralyd kommende torsdag. Gleder oss kjempe mye. Jeg er da 28+1[emoji4] Håper på en sniktitt og at vi får noen bra bilder. På oul fikk vi kun 1 bilde av lillegutt[emoji12]

Så spennende! [emoji1] Haha, høres ut som vår guttebass.. For vi fikk bare 2 på OUL, og det var av ryggen [emoji23] Masse lykke til da! [emoji1] Det er så kos å se den lille, og særlig for far/partner, som ikke kjenner det på kroppen selv [emoji7]

Så spennende! [emoji1] Haha, høres ut som vår guttebass.. For vi fikk bare 2 på OUL, og det var av ryggen [emoji23] Masse lykke til da! [emoji1] Det er så kos å se den lille, og særlig for far/partner, som ikke kjenner det på kroppen selv [emoji7]

Ja høres nokså likt ut! Vår gutt snudde seg med ryggen til på oul etter knappe minuttet. Og det var ikke snakk om å snu seg tilbake igjen. Håper han viser seg bedre fram på torsdag[emoji7][emoji85] Takk, ja det blir veeldig morro[emoji173]️ Vi er spent på hvor stor han er og om vi får sett ansiktstrekk[emoji1]

Skal på 3D ultralyd i morgen tidlig og det blir stor stas å få sett lille igjen Da er vi 27+6.Vi tok 3D med eldste jenten vår, så gjør det mest nå til jente nr 2 slik at de begge senere har muligheten til å få sett seg selv når de var i magen

Jeg skal også på 3D ul, men ikke før 18 april[emoji4] Da er jeg ca 28+3 [emoji1]
Gleder meg enda mer etter at jeg så bildene her!

f5af72d42bfb7cf709c4ea246abbd99d.jpg
ad2eff59d31130cc1b3a8bcc5070905b.jpg

Vi har vært på 3D ultralyd i dag. Helt fantastisk opplevelse å få sett lille gutten vår[emoji7][emoji170] Han suttet på tommelen, hadde hånda oppi ansiktet og hadde beina opp i hodet. Han så ut til å trives veldig bra i magehulen[emoji6] Veldig gjennomsnitlig på vekt, 3% over gjennomsnittet. Jeg er i uke 28+1 i dag.

Vi har vært på 3D ultralyd i dag. Helt fantastisk opplevelse å få sett lille gutten vår[emoji7][emoji170] Han suttet på tommelen, hadde hånda oppi ansiktet og hadde beina opp i hodet. Han så ut til å trives veldig bra i magehulen[emoji6] Veldig gjennomsnitlig på vekt, 3% over gjennomsnittet. Jeg er i uke 28+1 i dag.

Så fine bilder! [emoji7] Så godt å vite at han ligger fint på vekt da! Vår lå på -5%, uten at det gjorde noe sa jordmor. Var bare snakk om ca 50g.. Var først når det var -20% de ville reagert [emoji4]

Takk, ja er veldig fornøyd med bildene[emoji7] Har stirret på bildene hele kvelden. Det er sant, 50g mindre er jo ingenting, vil nå kalle det også for gjennomsnittlig[emoji1][emoji1362]

Oi! For noen fantastiske bilder! [emoji7]

Oi! For noen fantastiske bilder! [emoji7]
Så fine bilder! Vi var også på 3D i dag, men pga både bein og navlesnor foran ansiktet i tillegg til seteleie så fikk vi ikke sett nesten noen ting... kan jeg spørre om hva deres lille veide? Vår jente var 1250 g og jeg er i uke 29+0 i dag :)

Så fine bilder! Vi var også på 3D i dag, men pga både bein og navlesnor foran ansiktet i tillegg til seteleie så fikk vi ikke sett nesten noen ting... kan jeg spørre om hva deres lille veide? Vår jente var 1250 g og jeg er i uke 29+0 i dag :)

Gutten vår veide ca. 1200g, jeg var i uke 28+1 når vi var på ultralyd[emoji1][emoji7]

Back
Topp