3D ultralyd

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Jeg vet det er lenge til, for de anbefaler vel det i ca uke 28 +/- (litt tidligere for tvillinger). Men er det noen som allerede planlegger at dere skal på det?

Vi var med han største, og vurderer det nå også. Det er jo bare for kos <3
Men da lurer jeg litt på å ta med familie (vi hadde med mine foreldre sist, de betalte så da fikk de være med), og ta med han på 4 som skal bli storebror (og da kan jo et familimedlem gå ut med han hvis han ikke er tålmodig). Noen som har erfaring med å ha med søsken i den alderen på ul?

Vi skal :) var også med første, men fikk beskjed om å komme i uke 25 for best bilder :)

Har dessverre ikke erfaring med familie, men lillemann på 16mnd var med nå på første (hadde ikke barnepass da timen flyttet samme dag) - tror ikke han skjønte så mye av det, men virket fornøyd :)

Vi var med mini og ønsker der igjen! Lurer på hvor tidlig vi må dra Iom at vi venter tvillinger gitt. Vi har ingen erfaring med å ha med familie da [emoji4]

Jeg kommer ikke til å ta, men om vi ville så sa jordmor at jeg burde vente til uke 27 pga fremliggende morkake.

Var med første. Og har jo lyst nå også. Men må først se hvor mye ekstra det blir med reising til de andre kontrollene først. Da vi også nå reise litt for å få tatt 3D.

Takk! [emoji1] har så veldig lyst denne her gangen også! Bare å bestille time da [emoji4]

Vet dere om noen spesielt bra plasser i Oslo området?
Vi var på Ultralydklinikken på Lysaker i 2012. Var veldig fornøyd med han da :)

Vi var på Ultralydklinikken på Lysaker i 2012. Var veldig fornøyd med han da :)
Vi var faktisk der i 2013 [emoji4] også veldig fornøyd! Det kommer bare til å bli så langt unna når vi nå skal flytte at jeg håpet at det var noen nærmere etterhvert. Hvis ikke så blir det vel til at vi reiser dit igjen [emoji4]

Vi var faktisk der i 2013 [emoji4] også veldig fornøyd! Det kommer bare til å bli så langt unna når vi nå skal flytte at jeg håpet at det var noen nærmere etterhvert. Hvis ikke så blir det vel til at vi reiser dit igjen [emoji4]
Han har åpnet i Drammen også nå, så jeg håper på å få en ettermiddags-/kveldstime i Drammen. Det hadde vært perfekt for oss :)

Lurer på 3D vi også ;)i innkalling til oul stod det at de ønsket at man kun hadde med en person. Det er ikke slik når man skal på 3D altså?

Var den første, og kommer til å gjøre det denne gangen også [emoji4]

Vi var på Familieklinikken på Majorstuen. Da er det jo evt Tog fra Lillestrøm til Nathionaltheatret og så ett stopp med t.banen. og 2 min å gå :)

Back
Topp