3D-ultralyd

Trøndermamma

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har gode erfaringer med 3D-ultralyd? På oul lå baby så langt nede i bekkenet mitt, vi fikk kun se ansikt en liten gang i starten, og vi fikk med bilder av bare mage, rygg og føtter.. Hadde håpet på et bilde av ansikt og mage, som "alle andre" får, men han ville bare vise oss bakhodet :p Derfor lurer jeg på om dere har gode erfaringer med 3D :D

Noen som har gode erfaringer med 3D-ultralyd? På oul lå baby så langt nede i bekkenet mitt, vi fikk kun se ansikt en liten gang i starten, og vi fikk med bilder av bare mage, rygg og føtter.. Hadde håpet på et bilde av ansikt og mage, som "alle andre" får, men han ville bare vise oss bakhodet :p Derfor lurer jeg på om dere har gode erfaringer med 3D :D
Vi var på 3D i uke 28 med første, det var helt fantastisk❤️ var på Ultralydklinikken i Bergen :)

Hvilken uke var dere i?

Vi var i Oslo i 2013 og lille gjemte seg så jeg ble sendt ut for å gå en tur og drikke cola i håp om at han snudde seg og viste seg litt bedre frem når vi kom inn igjen. Dette var i uke 25 om jeg husker rett.

Denne gangen slipper vi å reise helt til Oslo da Kristiansund nå heldigvis hat tilbud om 3D og vi har time når vi er i uke 24 ❤️

De anbefaler hvertfall 3D før uke 28 på de som har morkaken foran, da det da kan være vanskeligere å få sett bra/bra bilder etter det grunnet plassmangel :-) Lettere å få barnet til å snu seg før den tid.

Skal på 3D ul i uke 28 , fikk 3D på tul men det var virkelig ikke noe for meg, så bare skummelt ut ! :) fikk ikke sett stort på OUL jeg heller, satser på at det blir bra :)

Jeg har veldig lyst til å dra på 3D. På OUL sa jm at det var anbefalt mellom uke 26-30. Vi skal bestille på privat klinikk. Jm sa det var lurt å si da man bestilte hvor morkaken er plassert og hva slags BMI man har :) Få snart sende en e-post.

Jeg har veldig lyst til å dra på 3D. På OUL sa jm at det var anbefalt mellom uke 26-30. Vi skal bestille på privat klinikk. Jm sa det var lurt å si da man bestilte hvor morkaken er plassert og hva slags BMI man har :) Få snart sende en e-post.
Vet du hvorfor det var lurt å si det ? :)

Vet du hvorfor det var lurt å si det ? :)
Hun sa det er lurt å si de to tingene og utfra det burde ul.jm. si når sannsynligheten for å kunne se mest er :)

Jeg var i uke 28 med jenta mi, og da lå morkaken inntil ansiktet :( Denne gangen skal jeg prøve å få time i uke 25-26 :)

Samme med oss på ordiner ul. Så vi var på 3d ul to uker etterpå. Ca uke 19. Fekk sett mye mer og fekk noen bra bilder ❤ var noe helt annet enn vanlig ul ja ☺ ble mye mer virkelig når man fekk se ansiktet på den måten ❤☺ aldri vert på 3d før. Må en gang til i uke 26-28 tenker eg :)

Back
Topp