3d ultralyd

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Er det noen her som skal ha det? Og hvor lang tid i forveien er det lurt å bestille? Det sies at mellom uke 25 -28 er det best med 3d ultralyd. Jeg er snart 21 uker. Dere som er andregangs og har bestilt dette tidligere, hvor lang tid i forveien bestillte dere? :)

Jeg var i uke 28 sist. Veldig gøy å se babyen! Vet ikke om vi skal denne gangen, har ikke bestemt meg ennå. Husker ikke hvor lenge før vi bestilte jeg, er jo 6 år siden :)

Eg og var i uke 28 med nr 2 veldigt kjekt å se 3D bilder på babyen. Huskar væl eg bestillde 3 uker før. Men du kan ju alltid ringa å spør. De vet væl bæst nær den retta uken er å ta 3D :-)

Vi skal:-) ultraportalen i trondheim sier det er best mellom 23-28. Vi drøyer det nok til nyttårstider, og er da 26-27 uker på den tiden. Fikk tips om å ta en time litt utpå dagen, og ha i meg litt sukker på tur dit slik at lille er mest mulig våken :-)

Her er det ikke mulig å få det... Da må vi reise ca 20 mil til nærmeste mulighet...

Gleder oss veldig til å se lillegutt igjen, blir nok 3D på oss også selvom det koster litt :/ Venter nok i ett par uker til før jeg bestiller, tenkte å få bestilt til uke 27 :)

Vi tok i uke 24 sist, det var litt tidlig. Hun var enda litt tynn i ansiktet da.

Denne gangen skal vi ha i uke 28.

Her i byen kommer han som tar 3D reisende fra oslo to dager annen hver uke, så det er ganske lang ventetid. Tenker jeg bestiller time etter oul, når jeg vet at alt er bra. Blir vel i slutten av januar 3D-en blir da. :)

Jordmor jeg har fått til for vanlig UL og kontroll (privat) tar også 3d. Vi har prøvd de to siste gangene, men får ikke noe fornuftig ut av det. Men hvor lang tid i forveien du skal bestille avhenger av hvor lang ventetid det er på klinikken. Det er ingenting i veien for å bestille en stund i forveien så har du noe å glede deg til. Nærmere uke 30 anbefales det der jeg går ihvertfall.

Jeg tenker å bestille til uke 27/28. I oslo er det mange klinikker som tar, så trenger ikke å bestille i så lang tid i forveien

Helt klart!! Har en gynekolog som har fulgt meg gjennom alle svangerskapene (også da jeg var gravid utenfor livmor), som driver for seg selv. Skal i ca uke 24, og gleder meg allerede! Er såååå annerledes enn UL på sykehuset;)
Bestiller noen dager i forveien - han jobber mange kvelder så pleier å få fint med kort varsel!
:) :)

Vi skal i uke 27 :-) bestilte flere måneder i forveien fordi vi må ta det når vi er sørpå i juleferien.

Back
Topp