3D Ultralyd

Nocturne82

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen av dere som har tenkt dere på dette? Var ikke det i forrige svangerskap, men har litt lyst til å prøve denne gangen. Hvilken uke er anbefalt for best bilder? Noen som har et sted å anbefale i Osloområdet der man får bilder/film?

Jeg skal :) skal på Majorstuaklinikken i Bergen der får du bilde og film til 900. Og de anbefalte å ta det etter uke 26 ;)

Jeg har ei venninne som var på Lysaker. Hun var superfornøyd og mente at vi absolutt burde dra dit å ta 3D UL. Det var kjempestas!

Jeg fikk se 3D bilder når jeg var på oul. Var spesielt:) Hadde ikke 3D når jeg gikk gravid sist. Får sikkert flere anledninger for å se 3D siden jeg skal ha flere ul :)

Vi har ikke vært med de to første, men jeg lurer på det denne gangen. Da får nr. 3 noe de to andre ikke har hatt, har drøssevis av bilder av eldste, en del bilder av nr. 2, og denne minien her blir det vel enda færre av...

Var på 3D UL i uke 27 i forrige svangerskap, og vurderer det samme denne gangen, slik at lillesøster får de samme bildene som storesøster å se på når hun blir større. Klinikken som jeg skal ta det på anbefaler mellom uke 24 og 28.

Lurer forresten på, vi vil jo ikke vite kjønn. Da er vel 3D-ul litt "dumt"? Man kan vel ikke unngå å se hva det er om man drar på 3D?

Var på lysaker når jeg var 28 uker med gutten min. Betalte en tusenlapp eller noe slikt. Var fint, men var dårlig den dagen (viste seg å være nyrebekkenbetennelse) så hadde sikkert vært en større opplevelse om jeg hadde vært frisk. Han vi var hos var kjempeflink. Vurderer å dra denne gangen så storebror får se lillebror i magen, men har ikke bestilt noe enda. Har sett lillebror mange ganger på ul så langt, så i 3d i uke 13, men da var det ikke ikke så mye å se. Så ut som en seigmann ;)

Var sist og skal nå også :) Var rundt uke 30 sist så må det nå også for å sammenligne best mulig :P

Back
Topp