3D ultralyd :)

<3Babylykke<3

Flørter med forumet
Idag har jeg vært på 3D ultralyd :) måtte bare fortelle hvor gøy det er :) tror jeg aldri blir lei av og se den lille prinsen :) vel vært pengene for min del :) nå kan jeg glede meg av bildene og videoen den siste tiden av svangerskapet :)

Helt enig med deg om at 3D var utrolig gøy! Helt utrolig hvor mye man kan se! Jeg kjente at jeg fikk mer "forhold" til babyen etter 3D. Det har liksom føltes litt fjernt og uvirkelig helt til vi så han i mer livaktige bilder. (Og det til tross for at han er vårt barn nr 2!). Jeg ble veldig emosjonell og fikk en vanvittig lykkefølelse som jeg fortsatt bærer på nå, to uker etter 3d'n. Vel anvendte penger for oss også!

Vi har også tenkt på 3D ultralyd. Der vi egentlig hadde tenkt å bestille time, har dessverre ikke dette tilbudet pr. i dag lenger :(

Hvor var dere, og hva kostet det?!

Weee! Vi skal imorgen tidlig og nå gleder jeg meg sykt!! Dette sv.sk har gått så vilt fort, og jeg har ikke klart å få noe ordentlig forhold til at det faktisk kommer en baby til. Men jeg så nettopp 3D UL-bildene fra sist, pluss ei venninne sine bilder fra forrige uke... og nå har jeg masse sommerfugler i magen<3

Når er det lurt å ta 3D ?
Har hørt at det er mellom uke 25-28?
Er i uke 25+2 nå :)
Har såååå lyst på 3D ul :) :)

Når er det lurt å ta 3D ?
Har hørt at det er mellom uke 25-28?
Er i uke 25+2 nå :)
Har såååå lyst på 3D ul :) :)
Jeg tror de sier at det helst bør være før uke 30 eller noe sånt, så det ikke blir for trangt for å se noe særlig. Men vi tok i uke 30+1 eller noe sist og det ble veldig bra. Nå er jeg 29+2 og vi skal på Ultralydklinikken på Lysaker nå straks:):)

Jeg skal i morgen, legen min tar 3d hver gang uansett er i uke 32, så spent på hvor mye man ser.. håper i det minste spirrevippen kan dra henda sine vekk fra fjeset denne gangen:P

Jeg tror de sier at det helst bør være før uke 30 eller noe sånt, så det ikke blir for trangt for å se noe særlig. Men vi tok i uke 30+1 eller noe sist og det ble veldig bra. Nå er jeg 29+2 og vi skal på Ultralydklinikken på Lysaker nå straks:):)
Ahaa :) takk for svar :)

Vi har også tenkt på 3D ultralyd. Der vi egentlig hadde tenkt å bestille time, har dessverre ikke dette tilbudet pr. i dag lenger :(

Hvor var dere, og hva kostet det?!

Jeg var på ultralydklinikken i Bergen og betalte 1300. :) hadde lest masse positivt om dette stede, og alt stemte :)

Fikk beskjed om at uke 28 var å foretrekke for 3D, så lenge det var en baby i magen :)
Men lurt å bestille k god tid, da det gjerne er litt ventetid for 3D ultralyd :)

Ellers kan jeg jo bare anbefale det veldig ! Betalte 1300,- og er superfornøyd med masse bilder og filmer av lillegullet! Ser stadig på bildene og drømmer meg bort ;)

Back
Topp