3d ultralyd

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Er det flere her som har tenkt å bestille seg 3d ultralyd?:)
Noen som vet når.det er best å ta? Har selv tenkt på å ta i uke 24:)

Har egentlig ikke tenkt det, men har litt lyst, bare for opplevelsen. Men kommer litt ann på, hvis jeg får regelmessige ultralyder siste halvdel, som forrige gang, er jo egentlig ikke behovet det.. Selvom vanlig ul ikke er like fint som 3d..
Angrer ikke på at vi ikke tok 3d sist, føler egentlig ikke at vi har gått glipp av noe :)..

Kanskje jeg skal vente til i januar med å ta da:)

Jeg skal bestille. Var i uke 23 sist, og fikk kjempefine bilder! Hun ligna på seg selv slik hun er nå :)

Jeg skal bestille. Var i uke 23 sist, og fikk kjempefine bilder! Hun ligna på seg selv slik hun er nå :)
Kommer du til å ta så tidlig denne gangen også?
Ble litt i tvil jeg nå. Har funnet en dato i desember der det passer veldig godt siden vi skal ta med oss storesøster :)

Men ser nå at det kommer til å bli i uke 23 da, har regna feil.

Kommer du til å ta så tidlig denne gangen også?
Ble litt i tvil jeg nå. Har funnet en dato i desember der det passer veldig godt siden vi skal ta med oss storesøster :)

Sist gang leste jeg at det var best rundt uke 28, men de hadde ikke ledig annet enn i uke 23 og 36...de sa at uke 36 var altfor seint for gode bilder, så da ble det uke 23 :)

Tente jeg skulle ringe et annet sted denne gangen, siden vi har flyttet litt vekk fra byen, og det blir nærmere. Håper på mellom uke 23-29. Hvor mange uker er du i desember?

Likte ikke hun legen noe særlig sist, for hun sa rett ut at jeg kom til å få en 5 kilos baby om jeg ikke sluttet å drikke cola og spise usunt. Det var veldig sårende, for jeg spiste og spiser fortsatt sunn, hjemmelaget mat og drikker kun brus i bursdager og slikt. Godteri og kaker spiser jeg ikke. Det kan selvfølgelig skje at vi spiser chips eller junkfood her i huset også, men til vanlig spiser vi sunt, så ble skikkelig fornærmet siden hun ikke kjente meg. Ah! Kjenner at dette bare måtte ut ;-p

Sist gang leste jeg at det var best rundt uke 28, men de hadde ikke ledig annet enn i uke 23 og 36...de sa at uke 36 var altfor seint for gode bilder, så da ble det uke 23 :)

Tente jeg skulle ringe et annet sted denne gangen, siden vi har flyttet litt vekk fra byen, og det blir nærmere. Håper på mellom uke 23-29. Hvor mange uker er du i desember?

Likte ikke hun legen noe særlig sist, for hun sa rett ut at jeg kom til å få en 5 kilos baby om jeg ikke sluttet å drikke cola og spise usunt. Det var veldig sårende, for jeg spiste og spiser fortsatt sunn, hjemmelaget mat og drikker kun brus i bursdager og slikt. Godteri og kaker spiser jeg ikke. Det kan selvfølgelig skje at vi spiser chips eller junkfood her i huset også, men til vanlig spiser vi sunt, så ble skikkelig fornærmet siden hun ikke kjente meg. Ah! Kjenner at dette bare måtte ut ;-p

BTW så la jeg kun på meg 7 kg i svangerskapet, ungen var 3990g og ikke diiiger, så hun legen tok feil ;-)

Er 23uker den datoen det passer for oss. Er et stykke å kjøre for å komme oss dit, så.

Er det mulig. Enkelte tenker rett og slett ikke før de prater.

Er 23uker den datoen det passer for oss. Er et stykke å kjøre for å komme oss dit, så.

Er det mulig. Enkelte tenker rett og slett ikke før de prater.

Da får du sikkert fine bilder :)

Jeg har lyst til denne gang, igrunn mest for å skaffe så mange minner som mulig, i tilfellet det ikke skulle gå vår vei denne gangen heller.. (Vet jeg ikke bør tenke slik, men det er ikke til å unngå ).

og jeg tror jeg har lyst til å ta det enten rett før jul da i uke 23 ish... Hvis ikke må je gvente til uti januar..

Har også tenkt å bestille time til 3D, blir vel rundt uke 28. Litt planlegging siden de ikke har sånt her, så blir både bestilling av ul, fly og hotell :p vi tar oss ei langhelg borte tenke æ :)

Jeg har lyst til denne gang, igrunn mest for å skaffe så mange minner som mulig, i tilfellet det ikke skulle gå vår vei denne gangen heller.. (Vet jeg ikke bør tenke slik, men det er ikke til å unngå ).

og jeg tror jeg har lyst til å ta det enten rett før jul da i uke 23 ish... Hvis ikke må je gvente til uti januar..

Tror jeg også har bestemt meg for å ta i uke 23:)
Håper det blir bra bilder da:)

Ingen 3D denne gangen :(

Jeg har ikke tenkt til det. Synes rett og slett det er litt bortkasta penger :) men det er jo smak og behag, og sikkert artig å ha.
Gleder meg heller til jeg får treffe ungen live :)

Jeg tok 3d forrige svangerskap. Ble dårlige bilder, og han som utførte tok seg ikke god nok tid syns jeg.. Så ble litt skuffet husker jeg. Blir nok ikke denne gangen. Skal på UL imorgen og så blir det jo OUL etter hvert. :)

kanskje.. er ikke helt sikre ennå.. :)

Back
Topp