Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer du til å ta så tidlig denne gangen også?Jeg skal bestille. Var i uke 23 sist, og fikk kjempefine bilder! Hun ligna på seg selv slik hun er nå![]()
Kommer du til å ta så tidlig denne gangen også?
Ble litt i tvil jeg nå. Har funnet en dato i desember der det passer veldig godt siden vi skal ta med oss storesøster![]()
Sist gang leste jeg at det var best rundt uke 28, men de hadde ikke ledig annet enn i uke 23 og 36...de sa at uke 36 var altfor seint for gode bilder, så da ble det uke 23![]()
Tente jeg skulle ringe et annet sted denne gangen, siden vi har flyttet litt vekk fra byen, og det blir nærmere. Håper på mellom uke 23-29. Hvor mange uker er du i desember?
Likte ikke hun legen noe særlig sist, for hun sa rett ut at jeg kom til å få en 5 kilos baby om jeg ikke sluttet å drikke cola og spise usunt. Det var veldig sårende, for jeg spiste og spiser fortsatt sunn, hjemmelaget mat og drikker kun brus i bursdager og slikt. Godteri og kaker spiser jeg ikke. Det kan selvfølgelig skje at vi spiser chips eller junkfood her i huset også, men til vanlig spiser vi sunt, så ble skikkelig fornærmet siden hun ikke kjente meg. Ah! Kjenner at dette bare måtte ut ;-p
Sist gang leste jeg at det var best rundt uke 28, men de hadde ikke ledig annet enn i uke 23 og 36...de sa at uke 36 var altfor seint for gode bilder, så da ble det uke 23![]()
Tente jeg skulle ringe et annet sted denne gangen, siden vi har flyttet litt vekk fra byen, og det blir nærmere. Håper på mellom uke 23-29. Hvor mange uker er du i desember?
Likte ikke hun legen noe særlig sist, for hun sa rett ut at jeg kom til å få en 5 kilos baby om jeg ikke sluttet å drikke cola og spise usunt. Det var veldig sårende, for jeg spiste og spiser fortsatt sunn, hjemmelaget mat og drikker kun brus i bursdager og slikt. Godteri og kaker spiser jeg ikke. Det kan selvfølgelig skje at vi spiser chips eller junkfood her i huset også, men til vanlig spiser vi sunt, så ble skikkelig fornærmet siden hun ikke kjente meg. Ah! Kjenner at dette bare måtte ut ;-p
Er 23uker den datoen det passer for oss. Er et stykke å kjøre for å komme oss dit, så.
Er det mulig. Enkelte tenker rett og slett ikke før de prater.
Jeg har lyst til denne gang, igrunn mest for å skaffe så mange minner som mulig, i tilfellet det ikke skulle gå vår vei denne gangen heller.. (Vet jeg ikke bør tenke slik, men det er ikke til å unngå ).
og jeg tror jeg har lyst til å ta det enten rett før jul da i uke 23 ish... Hvis ikke må je gvente til uti januar..