3D ultralyd?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Noen her bor i Bergen som har vært på 3D ultralyd på Majorstuaklinikken? Erfaringer ?

Selv har vi vært på ultralydklinikken, og der var vi happy!:) Fikk flotte bilder + video og ikke minst en hyggelig dame!:)

Var også på ultralydklinikken.. Hadde en super opplevelse:)! En venninne var på majorstueklinikken, hun var ikke sånn kjempe fornøyd med de. Men kan være de har forbedret seg:)

Vi var der for 5 uker siden, ble veldig skuffa!!:( Jeg hadde ikke bestilt der igjen..! Bestilte der fordi vi hadde en kjempefin opplevelse der for 3 år siden! Da var det en Kjempehyggelig dame der, og vi var veldig fornøyde. Nå var det en utenlandsk mann der, som vi ikke forsto engang. Han var lite engasjert, småsur (vi måtte si "hæ" hele tiden"), hasta seg gjennom hele greiene og var skikkelig hardhendt! Vi fikk dessuten lite bilder og filmer på dvd.. Nei vet du hva, anbefales ikke! Til og med mannen sa at det var ikke akkurat sånn han hadde sett det for seg..

Majorstua har jeg hatt dårlig erfaring med når hun damen sluttet.. Var der når jeg gikk gravid med nr 1 (dame) og hun var super, nr 2 var det en mann, han var skikkelig skuffende.. var på ultralydklinikken på minde nå hos hun damen, helt fantastisk!! :D

Back
Topp