3D ultralyd

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Noen av dere som har prøvd dette? Har veldig lyst når jeg er lenger ut i svangerskapet. Ser de anbefaler fra uke 30. Er det veldig dyrt?

Jeg var på 3D ul med førstemann. Det var veldig moro, og vi skal igjen denne gangen også. Vi ble anbefalt i uke 26 mente jeg, men kanskje de anbefaler forskjellig... :)

From my iPhone BV Forum app

Vi var med Nr 1 i uke 32. Utrolig moro. Vi hadde med brenne cd så vi fikk videosnutter og bilder på den. Husker ikke hvor mye det koster men var mellom 600-1000kr.

Vært med begge de to andre. Anbefales mellom 28-32 der jeg skal. Prisen varierer men jeg betalte 1200. Men da var det med full sjekk av foster også

Tok i uke 27 sist, ble ikke videre imponert, ble ikke så bra bilder som jeg hadde forventet.. Betalte 1450 mener jeg..

Men blir nok denne gangen også :-p

Var der i uke 28 med førstemann. Betalte 1300,- og da fikk vi med minnepenn med bilder og videosnutter :)

Var med janten vår. Veldig koselig :-) Var i uke 28. De anbefaller mellom uke 27 og 32 mener jeg. Betalte vel 1200 kr for det. Så det er jo litt. Men da var det full sjekk av organer osv. Mener at det kostet ca 900 for bare 3d bilder. Vet ikke om vi skal denne gangen :-)

Vi var med vesla, og var kjempefornøyde! Prisen er jeg litt usikker på, men i overkant av tusenlappen kanskje? De anbefaler rundt uke 28 :)

Tror vi har bestemt oss for 3D denne gangen vi også, har ikke vært med de to forrige, men nå er det jo siste sjans ;) pluss at jeg tenker at det kan være morro for størstemann og se noen litt tydligere bilder av babyen enn de man får på oul, så blir det mer virkelig for han også at det kommer en baby :)

Har veldig lyst, men syns det er veldig dyrt...

Vi var på tidlig ultralyd og fikk se 3d. Ble veldig bra bilder. De anbefaler fra uke 28. Vi betalte 1300 og fikk med både bilder og film :)

Vi får 3D og vanlig ul på oul den 13.mars! Fikk det sist også uten å spørre :) Han legen som jeg skal ha oul hos har begge deler så da får man med en CD med 3D bilder på kjøpet :) Skal også ha en ekstra 3D i uke 28 tror jeg :)

Noen av dere som har prøvd dette? Har veldig lyst når jeg er lenger ut i svangerskapet. Ser de anbefaler fra uke 30. Er det veldig dyrt?

Noe annet...men heter du Katy? Jeg heter Cati og aldri hørt om noen andre som heter det.. Så derfor jeg ble litt nysgjerrig :)

Neida jeg heter ikke det :) sikkert gøy å ha ett navn ingen andre har ;)

var med begge de andre, da ble det anbefalt imellom uke 28-32, var vel cirka i uke 30 med begge,
tror bare vi betalte 600,- så er ganske rimelig i forhold til andre plasser. kunne ha me minnebrikke så fikk vi med bilder og videosnutter på den.

Back
Topp