3D- ultralyd :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
E d nån innpå her som har vorre på 3D-ul i uke 25/26 her? Kossn vart bildan da ?Æ ska t Bodø i september å tenkt å ta privat ul der, for d e itj sånt her i Namos :(

har ei venninde som tok 3d for ikke så lenge siden.. og hun var missfornøyd. mente det var bortkastet penger.. det var hvert fall det rådet hun ga meg.
Men det er vel også litt med hva man vil se og sånn?.. kan hende hun var uheldig med hvordan babyen lå i magen når hun tok 3D .. 
skal du betale for 3D?

Æ har tatt 3D ul, både me Viktoria å Jonathan å va storfornøyd å fekk masse fine bilda å videosnutt, så æ synes d e verdt kvar ei krone Men, æ tok i uke 28 me dæm å no blir d nån uka før,så speinnt på om bildan blir like bra Betale 900 kr,men får avslag om bildan blir dårlig...
Har 3D-ul bildan limt inn i minneboka t ongan, ved siden av nyfødt bildet å d e fantastisk å sjå kor likt d e emoticon

jeg har tatt med begge guttene mine, og jeg elsker det..  tok i uke 27 med første, litt tidligere med andre.  jeg skal med denne også.  absolutt

Ei vennine av meg var i uke 24 og i uke 28, og hun synes hun fikk best bilder i uke 24 :)

Vi tok i uke 28 og var ganske fornøyd :) Tror det er litt med hvordan h*n ligger i magen og hvor stor h*n har blitt :)

mrs_mamma skrev:
Ei vennine av meg var i uke 24 og i uke 28, og hun synes hun fikk best bilder i uke 24 :)

Vi tok i uke 28 og var ganske fornøyd :) Tror det er litt med hvordan h*n ligger i magen og hvor stor h*n har blitt :)

Da satse vi på at vi får masse fine bilda i uke25/26

Jeg tok sopass tidlig som uke 23 forrige gang og var veldig fornøyd :) eneste hun jordmora advarte om at babyen var veldig tynn enda så det kunne se litt rart ut, men jeg syns ikke at det var så gale :)

Mener at jeg var i uke 23/24/25 sist, husker ikke helt.. Men bildene ble klare og fine, babyen var knallsøt og lignet på seg selv.

så spennende! vi vurderer det, men det er jo så fryktelig dyrt. men har hørt at om bildene ikke blir så bra fordi babyen snur seg eller noe, så får man tilbud om ny, gratis time.

mamma*88 skrev:
så spennende! vi vurderer det, men det er jo så fryktelig dyrt. men har hørt at om bildene ikke blir så bra fordi babyen snur seg eller noe, så får man tilbud om ny, gratis time.

Æ anbefale d ihvertfall :) Vess bildan ikke blir bra,så får du ny time

Tuppeline skrev:
Æ har tatt 3D ul, både me Viktoria å Jonathan å va storfornøyd å fekk masse fine bilda å videosnutt, så æ synes d e verdt kvar ei krone Men, æ tok i uke 28 me dæm å no blir d nån uka før,så speinnt på om bildan blir like bra Betale 900 kr,men får avslag om bildan blir dårlig...
Har 3D-ul bildan limt inn i minneboka t ongan, ved siden av nyfødt bildet å d e fantastisk å sjå kor likt d e emoticon

Vi tok også i uke 28 tror jeg, og fikk flotte bilder som ligner veldig :-D verd det etter min mening!!

Vi tok i uke 27. Helt fantastisk<3 ANBEFALER det!! :)

Back
Topp