3D ultralyd

¤BabySunshine¤

Flørter med forumet
Hvilken uke er det egentlig best å ta 3D ultralyd? Jeg har bestilt time i uke 28 men lurer nå på om det er bedre å bestille er par uker tidligere?  Dessuten så vet jeg ikke om jeg klarer å vente helt til uke 28... haha

Er det flere som har tenkt å ta 3D ultralyd?

Vi tok vel i uke 27 sist. 
Jeg synes det var passe, ville ikke tatt det mye senere, da tror jeg det er ganske trangt. men uke 27/28 er ikke så langt fra hverandre da =) 
Tror vi tar det ca uke 26/27 denne gangen!

e rundt uke 27 :)

blir nesten 29 uker her :/ men vil vere ferdig med eksamen først.. er så langt å reise for å ta 3D..

Sist tok vi i uke 29 og det gikk helt fint. Denne gangen hadde jeg ikke tekt å ta det! Men er lett påvirkelig og forumet har nok snudd meg. Skal bestille time når vi er 26/27 pga ferien så må ta tidligere.

Var 24 uker forrige gang..og ble veldig bra bilder, ikke trangt og han var ikke tynn som mange sa han kom til å være da....skal gjøre det denne gangen da jeg er ca 22-24 uker tenker jeg:) Cant wait !

vi skal i uke 26. Ultralydklinikken anbefaler 3D rundt uke 28, så det er sikkert mest å se i tiden rundt det! 

Går til privat ultralyd og tok opp dette med han siden de fleste her inne anbefaler rundt uke 28. Han var klar på at de beste bildene får du mellom uke 30-32 og han sa det bare var tull at det var for trangt eller lite fostervann ennå på den tiden. Etter uke 33 var ikke anbefalt.

Mannen er dyktig som få så jeg stoler på han og bestiller time rundt uke 30.

Kommer til og ta det i uke 24, som sist Fikk veldig fine bilder

Hvor henvender man seg for å få det, og kan man få dette gjort i østfold fylke? Må man betale den selv, og hva evnt koster dette?? Har utrolig lyst, aldri gjort det før.... Da jeg bodde nordpå, måtte man helt til Trondheim.

prøv å søk på nett:) må ta det privat, og man må betale selv.. pris er vell fra 900- 1500, hvertfall her i oslo.. og da får man med dvd film hjem:) og ultralyden varer vell c 20-30 min..tenkte bestille selv i til ca uke 25..

Dette er noe man må betale for selv ja. Vet ikke hvor du kan få gjort der der du bor, du får Google eller spørre jordmor, hun vet sikkert :) Har bestilt time i uke 27.. Litt lenge å vente men får vel bare smøre meg med tålmodighet til 19 juni..

Søk på nettet, så skal det være mulig å finne ut hvem som utfører 3D-ultralyd. 
Dette er en privat tjeneste og man må betale selv. 
Min gynekolog tar 1000 kroner for 3D-ultralyd, da bruker han 1 time og vi får med en DVD med bilder og videosnutter.

Angelheart80 skrev:
Hvor henvender man seg for å få det, og kan man få dette gjort i østfold fylke? Må man betale den selv, og hva evnt koster dette?? Har utrolig lyst, aldri gjort det før.... Da jeg bodde nordpå, måtte man helt til Trondheim.

Vil anbefale Knøttet Ultralyd hos Det gule huset i Moss! Vi var der på tidlig ul, og 3D med datteren vår, og var veeldig fornøyde! Har også sendt venninner dit, som også har vært fornøyde :) Ikke av de dyreste, og ei veldig koselig jordmor! :)

Vi skal i uke 26, spurte de på klinikken om kanskje det var litt tidlig. Men det var en fin tid og ta 3D bilder på sa hun:)

Back
Topp