3d ultralyd

Ada2

Andre møte med forumet
Hei alle sammen :) Neste uke skal vi på 3d ultralyd og vi gleder oss veldig mye :) Når vi var på vanlig ultralyd når jeg var i uke 19 så såg vi veldig lite, hun låg med ryggen til og både jeg og jordmoren prøvde å få henne til å snu seg men det ville hun ikke så vi skulle ønske vi kunne fått sett litt mer så vi bestilte oss fort en time til 3d.

Det jeg lurer på er at jeg har hørrt at dersom du drikker mye før du skal på ultralyd med full blære eller drikker iskald vann så vil du se mye bedre på ultralyden av barnet? Er dette riktig? Noen som har prøvd det? Håper å se henne bedre denne gang på 3d :)

Hei hei :)

Jeg skal også på 3D skanning nå den 21 nov.. kjempespennende :) Men til meg sa di at jeg måtte spise før jeg kom slik at barnet var mer aktiv. Så det skal jeg gjøre :) Spise masse! :D

Det jeg har blitt anbefalt er å kjenne litt rytmen til barnet de siste dagen før timen og prøve å spise gode måltider men ikke mye sukker o.l.. 
Rett og slett fordi at om barnet er for aktivt så vil 3d bildene bli dårlige.. 

De ser uansett mye nå som vi har kommet så langt, og utstyret hos private klinikker er mye bedre enn på sykehuset, så dere får nok bra bilder :)

Vil ikke anbefale deg å gå på ul med full blære i hvertfall, for sånn som jordmora klemte for å få vekk hendene til babyen holdt jeg på å tisse på meg selv om jeg akkurat var på do....

De bruker også mer tid på å få bra bilder på 3D, siden du betaler for timen selv :)

så koselig. sitter her og drømmer meg bort :)

Back
Topp