3D Ultralyd

miss Justad

Andre møte med forumet
Er det noen som vet om en privatklinikk i trondheim som tar 3D ultralyd?:) har så lyst å dra på det men syns det er litt dyrt med 1200kr:S

Vet ikke om noen selv, men prøv å søk på google, der skal det komme opp :) Etter du har funnet navnet på noen kan du søke på det og se om det er skrevet noen erfaringer om de på ulike sider :)

Det er dyrt for 3D UL ja, men jeg synes virkelig det er verdt det :) Var med Oliver og skal denne gangen også :)

Jeg har bestilt 3d time når jeg er i uke 26, syns det er litt dyrt ja men koste hva det koste vil, jeg vil bare se jenta vår igjen :))

har også kjempelyst! synes det er verdt det... prisen er grei nok, men synes det er synd at alle sykehus ikke har muligheten til å tilby dette... prisen på flybilletter og hotell er en sum jeg liker dårligere... tenk at du får se baby da :) :) hvem barnet ligner på og det har bollekinn eller knappenese..  vi gleder oss hvertfall masse til å se lille jenta vår !

prisene ligger nok rundt 1100-1300 hos de fleste... 
Der vi gikk i 09 har de gått opp 200 i pris siden da.. Nettopp fordi utstyr osv er blitt dyrere.. 
Men der vi går så har de også gjort sitt for å gjøre det koselig da, med en meget behagelig sofa gruppe til far/de som er med, STOR flatskjerm med meget gode bilder osv........ 

Vet dere om det er lang venteliste?:S skal til trondheim om 14 dager så tenkte å ta det da men har ikke bestilt time.. Å er det tili i uke 24-25? Nå ble jeg 100% sikker på at jeg skal:D må jo finne ut om det blir rosa eller blått jeg må hamstre;P

Det er anbefalt i uke 28, men det er mest fordi da har barnet fått litt mer "kjøtt på beina" og likner mer på hvordan det kommer til å se ut når det blir født.

Men du kan få ganske gode bilder i uke 24-25 også!

Google etter bilder, så kanskje du får en idé om hvordan det kan bli.

ultralydportalen finnes i Trondheim i hvertfall! Kan bestille time på nett på hjemmesiden deres! 1200kr tror jeg det var!

Vi var i uke 28 og er meget fornøyd med bildene da :D 
Så blir i 28 denne gangen også... (Også blir det litt tid mellom ordinær som var i uke 20 og neste samt at det ikke er så langt mellom uke 28 og 40 :D )

har sjekka nå, di hadde ikke ledig time før uka etter jeg har vært der :( er litt langt å kjøre får å dra 2 uker på rad :(

Å jeg er enig med de fleste her assa. Verdt pengene. Gleder meg så sykt til å se lille prinsen igjen! dvs. få bekreftet at det er en prins kanskje? :) Uansett får vi se lille vakringen vår! Kan nesten ikke vente <3

Jippi!! Har skjekka hvær dag, i dag fant jeg ledig time den uka vi skal til trondheim!!!:D gleder meg sånn til å se om vi får en liten Emil Andre eller Emma Kristin!:D

Jippiii!! Fant endelig ledig time den uka vi skal til trondheim!:D gledeeeer meg så syyyk!! Nå får vi endelig vite om det blir en prins eller en prinsesse!:D jippiiii!!!!

får man ikke med en filmsnutt oxo?=)

Jeg var på heimdal helsehus/tun til Kristin Offerdal sist. Men skal ikke tilbake dit, fikk ikke det jeg var foventet å få. Blir det så vi skal på 3d, skal vi til ultralydportalen i tr.heim. Har ei venninne som var der, og hun var kjempe fornøyd. Fikk alle bilene+filmer på minnepinne som du fikk fra da.

Back
Topp