3D-ultralyd

I89

Flørter med forumet
Har tenkt å bestille 3D-ultralyd når jeg er i uke 27:) er det noen med erfaring rundt dette? Er det vært pengene?

Vi var med Oliver og skal også denne gangen :) Synes det er en helt fantastisk opplevelse, så for min del er det verdt pengene.

Har litt lyst, men har ikkje heilt bestemt oss enda.

Ja absolutt verdt penga..! Vi var forrige gang :) Har fryktelig mange utgifter denna høsten så må se om vi får råd, men hadde vært gøy med 3D bilder av begge jentene..

Vi var med Snuppa og synes det var en fin opplevelse :)

Denne gangen var vi ikke helt sikre på om vi skulle ta oss råd til det, men så fikk vi ikke vite kjønnet på ordinær ul, og da ble det veldig aktuelt med 3D :)

Har time 26 oktober. Da er jeg ca. 26 uker på vei :)

vi har time 29 oktober. Var på 3D med storebror også og syns det var kjempestas. Har en dvd her hjemme med både filmer og bilder som det fortsatt hender jeg tar frem og kikker på :)

3D klinikken vi brukte sist gang anbefaler 3D i uke 28 så vi har time den 15.11.11
3D
Veldig fornøyd sist gang.. Og denne gangen skal store bror få være med... 

jeg velger å ikke ta det.. hadde storebror vært større enn 20 mnd, og skjønt noe, så kanskje vi hadde gjort det for å forberede han.. og hadde de ikke sett kjønnet på ordinær. men nå får vi vente til februar med å se lille skatten vår.. :)

Vi har ikke bestilt enda... Men har lyst!

Vi skal ikke ha 3D ul. Syns det er utrolig flott at det er mulig med 3d ul for de som ønsker dette.. men vi får jo se henne i februar, så vi føler ikke at vi har behov for det rett og slett :) Må inn til sjekk ved vanelig ul igjen i uke 32 , så får jo se henne igjen da også:)

Har egentlig ikke tenkt så  mye på det. Jeg var egentlig ikke helt sikker på om jeg ville vite kjønnet heller, men valgte det siden det er praktisk med nr 1.

Tror kanskje jeg heller bare vil vente til å se gullet i real life :)

Åja, vi skal!! Vi har en fantastisk fin videosnutt og masse fine 3d bilder av snuppa vår på 2 år. Vi valgte det sist, fordi det må være utrolig gøy å kunne ta frem videoen og bildene når de blir store, i konfirmasjon etc...

Jeg gleder meg!

Back
Topp