3D ultralyd

Det var som

Elsker forumet
Er det noen her som har et par tips naar det gjelder 3D ul?
Naar er det man faar best resultat, priser osv...

Hvis noen av dere har egne bilder fra dette hadde jeg satt kjempestor pris paa aa se de, faatt et lite inntrykk [;)]

Tja, tips og tips, nå var jeg og mannen der for en ukestid siden, og har levd i lykkerus siden. Bildene vi fikk er utrolig fine, og ikke minst er det gøy å se videoklippene.

Jeg vil absolutt anbefale deg å ta 3d UL. Et minne for livet vil jeg si...
Vil anbefale deg å drikke noe søtt før du går dit, ifall ungen sover. Og så bør du være melloom uke 25-29 (det de sa til meg iallfall).

Vi var på Majorstuaklinikken og betalte 1000 kr. FIkk masse info av en veldig bra lege, og vi var inne i ca 30 min, tror jeg.

Lykke til!!!

Her kan du se min lille skatt.

ORIGINAL: Jandia

Tja, tips og tips, nå var jeg og mannen der for en ukestid siden, og har levd i lykkerus siden. Bildene vi fikk er utrolig fine, og ikke minst er det gøy å se videoklippene.

Jeg vil absolutt anbefale deg å ta 3d UL. Et minne for livet vil jeg si...
Vil anbefale deg å drikke noe søtt før du går dit, ifall ungen sover. Og så bør du være melloom uke 25-29 (det de sa til meg iallfall).

Vi var på Majorstuaklinikken og betalte 1000 kr. FIkk masse info av en veldig bra lege, og vi var inne i ca 30 min, tror jeg.

Lykke til!!!

Her kan du se min lille skatt.

jeg fikk beskjed om at når jeg skulle ringe å bestille 3d ( i god tid) så måtte man være mellom uke 19 og 21!ikke før å ikke senere[8|]

Jeg bestilte time 14 dager før. Var 31 uker når jeg var til 3D UL, legen sa det var en fin tid å ta det på.

Moren til typen jobber med 3d ultralyd, så hun sa vi måtte ta oss en tur innom jobben hennes slik at vi fikk tatt en liten titt. Det dumme er at typen av en eller annen grunn ikke vil, han var med på vanlig ultralyd, men 3 d det vil han ikke. så må få overtalt han på en eller annen måte.

åhh.. så kult!! det vil jeg også når jeg har kommet så langt på vei. Bildene ble jo kjempe fine!

Jeg tok 3d ul i uke 30 og fikk mange fine bilder og videosnutter. Syntes det var verdt og vente så lenge for man så så mye mer.
Var på Majorstuaklinikken og betalte 1000.-
Klem

Back
Topp