3D ultralyd?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Er det noen av dere februar snupper som skal på 3D UL å se knøttet i magene deres da?

vi har funnet ut at vi skal vite kjønn, men ikke på 3D siden vi vil spare spenningen med å se hvordan babyen ser ut til h*n kommer ut og møter den store verden[:D]

Ja blir nok til det! Prøve å bestille litt tidlig så vi får i uke 28 [:D]

koselig da SunShin[:D]

Ja så får håpe h*n ligger sånn at man får fine bilder! [:D]

jepp, er ikke alltid de vil vise seg frem da for å si det sånn :P hihi...vi skal ikke på 3D Ultralyd vi [:D]

Var på 3d og 4d sist gang... absolutt vært pengene [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Hærlig å se den lille:)

vi skal på 3d, var sist og....[:D] ser jo ikke skikkelig åssen ungen ser ut... så, for min del er d bare å se at alt er fint, og estimert vekt... størrelse når den kommer ut...

det er vel forsåvidt sant da..:) men kan de estimere vekt og sann mer nøyaktig på 3D og 4D da?

Nei, blir nok bare vanlig ordinær ultralyd!

Må reise i 4 timer, for å få tatt......så da skal eg heler klare å holde meg[:)] tok ikkje sist heller, og blir ikkje denne gangen heller!

sjekker størrelse ved 4d ul og ja.... men erlike dyrt på en privat 4d som 3d, så da tar vi likså greit full pakke...[:D] 

det skjønner jeg, vi tok verken 4D eller 3D sist heller så da blir d ikke denne gangen her heller...

vi skal ta når vi vet kjønnet tror jeg:)

Ja. Får 3D UL på ordinær UL her[:D]
Også blir det sikkert en privat rundt uke 28.. Tok det med første, så greit å gjøre det samme med nr 2[:)]

Ja, vi var på 3D/4D ultralyd i 28. uke sist gang, og skal definitivt det denne gangen også [:D] Har en klinikk som tilbyr det like i nærheten med en veldig dyktig lege, og det er utrolig morsomt å ha bilder og video av babyen i magen til senere [:)]

ORIGINAL: *oppsideisi*

det er vel forsåvidt sant da..:) men kan de estimere vekt og sann mer nøyaktig på 3D og 4D da?

Er ikke så veldig sikkert at den vektestimeringa stemmer.. jeg var på det sist gang, og jenta mi ble estimert til litt over 4 kg, var akkurat 3 kg da hun ble født..[;)]

Vet ikke om vi skal på 3D enda, hvis de ser kjønnet klart på ordinær ul så tror jeg vi dropper 3D.. Sist gang var de veldig usikre på kjønnet på ord.ul, og jeg er jo sååå nysgjerrig av meg, så jeg MÅTTE ha 3D for å få vite[;)][;)]

ORIGINAL: MammoC

ORIGINAL: *oppsideisi*

Er ikke så veldig sikkert at den vektestimeringa stemmer.. jeg var på det sist gang, og jenta mi ble estimert til litt over 4 kg, var akkurat 3 kg da hun ble født..[;)]

Nei, vektestimeringen behøver ikke å stemme i det hele tatt selvom den er tatt bare dager før fødselen. Er jo vanskelig å måle dem ordentlig på slutten, og før i svangerskapet så er det stor forskjell på hvordan fostrene vokser.

Min ble estimert til helt gjennomsnittlig 3,5 kg ved fødsel (men legen sa helt i klart at det var bare hvis han fulgte kurven han lå på da), men han endte opp over 4 kg [;)]

Back
Topp