3D ultralyd Trondheim

babyliten

Forelsket i forumet
Er det noen som har tips til 3D i trondheim? Var på det med nr 1, så synes nesten jeg må ha bilder av nr 2 også. Og i hvilken uke skal man ta det?

Mener å huske at uke 28-30 var det vi fikk anbefalt, men husker det ikke 100% dessverre.

Vet ikke hvem som er flinke i Trondheim heller.

Sniker fra april. Var på ultraportalen da jeg var 26+6, og er veldig fornøyd. Fikk en usb-pinne med masse bilder og film av lille :)

Sniker fra april. Var på ultraportalen da jeg var 26+6, og er veldig fornøyd. Fikk en usb-pinne med masse bilder og film av lille :)
Takk for svar :-) da tror jeg at jeg skal prøve der. Tror det var på medicus jeg var første gang, men det er 7 år siden så mye som har forandret seg siden da :-p

Hun oppe på Sirkus er veldig flink! :-) Jeg trivdes ikke så godt på Ultralydportalen dessverre, men hører mange skryter av dem.

Har ikke prøvd 3d, men servicen og trygghetsfølelsen jeg fikk til ultraportalen var kjempegod! Følte meg som en i køa som måtte tas på medicus, når jeg skulle ha gu og innvendig ul for sjekk av cyster. Var ukomfortabel der... Mest pga legen tror jeg. Jordmora på ultraportalen var veldig trivelig, vi fikk masse bilder i uke 9.

Har ikke prøvd 3d, men servicen og trygghetsfølelsen jeg fikk til ultraportalen var kjempegod! Følte meg som en i køa som måtte tas på medicus, når jeg skulle ha gu og innvendig ul for sjekk av cyster. Var ukomfortabel der... Mest pga legen tror jeg. Jordmora på ultraportalen var veldig trivelig, vi fikk masse bilder i uke 9.
Jeg bestilte på ultraportalen :-) skal dit i Mai, så det blir jo spennende :-D

Var på Ultralydportalen i helga, veldig fornøyd :)

Er det noen som har tips til 3D i trondheim? Var på det med nr 1, så synes nesten jeg må ha bilder av nr 2 også. Og i hvilken uke skal man ta det?

Vi var på Ultraportalent sist, og denne gangen også. Tidlig UL begge ganger, jeg klarer nemlig ikke å vente til ordinær UL. :smiley-angelic006

Vi var på Ultraportalent sist, og denne gangen også. Tidlig UL begge ganger, jeg klarer nemlig ikke å vente til ordinær UL. :smiley-angelic006
Hehe. Skjønner den da :-) jeg har vært på så mange ultralyder hittil at jeg håper de skal ta mindre litt fremover. Begynner å bli nok for min del :p

Back
Topp