Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar da tror jeg at jeg skal prøve der. Tror det var på medicus jeg var første gang, men det er 7 år siden så mye som har forandret seg siden daSniker fra april. Var på ultraportalen da jeg var 26+6, og er veldig fornøyd. Fikk en usb-pinne med masse bilder og film av lille
Jeg bestilte på ultraportalen skal dit i Mai, så det blir jo spennende :-DHar ikke prøvd 3d, men servicen og trygghetsfølelsen jeg fikk til ultraportalen var kjempegod! Følte meg som en i køa som måtte tas på medicus, når jeg skulle ha gu og innvendig ul for sjekk av cyster. Var ukomfortabel der... Mest pga legen tror jeg. Jordmora på ultraportalen var veldig trivelig, vi fikk masse bilder i uke 9.
Er det noen som har tips til 3D i trondheim? Var på det med nr 1, så synes nesten jeg må ha bilder av nr 2 også. Og i hvilken uke skal man ta det?
Hehe. Skjønner den da jeg har vært på så mange ultralyder hittil at jeg håper de skal ta mindre litt fremover. Begynner å bli nok for min delVi var på Ultraportalent sist, og denne gangen også. Tidlig UL begge ganger, jeg klarer nemlig ikke å vente til ordinær UL.