3d ultralyd trondheim

seb89

Blir kjent med forumet
Vi har lyst til å dra på 3d ultralyd snart. Noen som vet hvor man kan få d i trheim? Medicus utfører ikke 3d  mer.. 
 
Mener på at Heimdal Helsehus også har 3D :)
 
takk for svar :) har bestilt på ultraportalen nå :) gledes!!
 
Noen som vet prisen på Heimdal Helsehus? Om det er billigere der enn på ultralydportalen så vil jeg bestille der om det er ledig, vet hvor det er.
Når bør man dra på 3D forresten? Etter uke 24, men når er babyen for stor til at man får gode bilder?
 
Vet ikke hva prisene på Heimdal er , men tror ikke de har noe stort prissprang egentlig.

De anbefaler 3D i omtrent uke 24 (Helst 28) - 34 , da det er best å se ansiktet på denne tiden. Tidlig i 20 ukene har barnet så vidt fått fettvev i ansiktet, så da trenger ikke forsteret å se så "menneskelig" ut :-b Etter uke 34 er det mindre fostervann , og forsteret er blitt større , så da er ansiktet mindre synelig igjen.

 
Jeg var på Heimdal for 3 år siden, og da tror jeg at jeg betalte 900-1000 kr. Men da måtte jeg ha med egen usb minnebrikke.

Nå har jeg bestilt på Ultraportalen, der får du med en usb brikke på kjøpet, og ser på Facebook gruppa at det er veldig mange fornøyde der :) Jeg var i uke 28 siste og skal det nå også :)
 
Får kontakte de og høre. Jeg har jo allerede vært på en del ultralyder så jeg trenger det egentlig ikke, men ultralydene blir så medisinske, ser jo knapt babyen i profil i det hele tatt. Ligger der bare som menneskelig kunøse. Så jeg vurderer 3D, for å se babyen mere. Begynner å bli mer virkelig for meg dette, jeg skal faktisk bli mamma 
 
Mhm, også blir det en ekstra mammafølelse for hver gang en får se barnet/barna :-)
 
Back
Topp