3D ultralyd - sprek karate kid

SiljeFrua

Betatt av forumet
Igår var vi å fikk se vesle jenta <3
Kunne se mye av mamma pappa og en av storebrødrene <3
Var nesten så legen ga opp og ga oss ny time.
Vesla lå med begge føttene oppå hue og en arm foran ansiktet, så vi så jo bare bein og armer o_O
Men i det han skulle til å gi opp fløtta ho litt på seg og det gikk ann å se det fine ansiktet hennes :Heartred
Vi fikk tilogmed bilde og film av at ho smiler/gliser :Heartred
Hva gjorde deres barn under 3D? Og fikk dere en god opplevelse?

Så koselig! Bra hun snudde seg så dere fikk valuta for pengene.

Vi skal neste uke, håper han oppfører seg like pent som storesøster gjorde. :)

Så koselig! Bra hun snudde seg så dere fikk valuta for pengene.

Vi skal neste uke, håper han oppfører seg like pent som storesøster gjorde. :)
Hvis ikke så får du nok ny tim

Vi var på Oslo City og skulle til å få ny gratis time, da hun snudde seg :) Syns det er greit de gjør det da det er så dyrt.

Hvis ikke så får du nok ny tim

Vi var på Oslo City og skulle til å få ny gratis time, da hun snudde seg :) Syns det er greit de gjør det da det er så dyrt.
Ikke så lett å få ny time her. Sonografen kommer tilreisende fra Oslo to dager annen hver uke. Som regel er det 1.5 måneds ventetid. Så jeg håper han vil vise seg frem! ;)

Vi har vært på 3D ultralyd idag <3
Lillebror hadde hendene foran hode! Takke være erfaren sonograf som hadde noen triks, så klarte han å få perfekte bilder! Helt klart rundt ansiktet, og ingen hender i veien.

Vi ser at lillebror ligner på storebror. :) Utrolig stas og flott opplevelse!!

Var på mandag. Var en artig opplevelse! Men hun hadde begge hendene foran ansiktet og til tider en fot eller to. Rørte mye rundt på meg for å prøve å lure ansiktet hennes frem, men det gikk ikke så veldig bra. Men fikk noen fine bilder og filmer. Til og med en hvor hun smiler! Var en veldig hyggelig opplevelse selv om bildene ikke ble helt ultimate:)

Igår var vi å fikk se vesle jenta <3
Kunne se mye av mamma pappa og en av storebrødrene <3
Var nesten så legen ga opp og ga oss ny time.
Vesla lå med begge føttene oppå hue og en arm foran ansiktet, så vi så jo bare bein og armer o_O
Men i det han skulle til å gi opp fløtta ho litt på seg og det gikk ann å se det fine ansiktet hennes :Heartred
Vi fikk tilogmed bilde og film av at ho smiler/gliser :Heartred
Hva gjorde deres barn under 3D? Og fikk dere en god opplevelse?
Vi har ikke vært på 3d nå, men vurderer det sterkt.
Ellers var jeg med min datter for 7år siden. Fikk en god opplevelse.
Litt trøblete start med at hun heller ikke ville vise seg, lå med ansiktet trykt ned i morkaken. men etter ett glass juice og litt opp å gå på beina, så var hun der :)
Vi fikk også med den gang både film og bilder :)

Jenta vår hadde navlestrengen foran ansiktet i starten, men etter litt jobb fra gynekologen fikk vi noen veldig fine bilder. Blant annet av at hun lå med anklene i kors. Virkelig slappet av :p

Back
Topp