3D ultralyd. Skal, skal ikke?

Tjohoo123

Flørter med forumet
Jeg og barnefar har snakket litt om 3D ultralyd. Vi klarer ikke helt bestemme oss for om vi synes det er verdt det eller ikke. Noen som har gjort det og har tanker om det er verdt det? Eller de som har valgt å ikke gjøre det, hvorfor?

Vi har snakket om det vi også, og heller mest mot å ikke gjøre det. Jeg har egentlig lyst, men det er mye penger [emoji85]

However, det hadde vært ålreit å se baby igjen, ikke minst for å bekrefte kjønn (jm var 99% sikker, men da hun skulle dobbeltsjekke lå baby sånn at man ikke kunne se)

Tror ikke jeg var mye til hjelp her gitt, har tydeligvis ikke klart å bestemme meg helt [emoji23]

Vi skal i slutten av mnd[emoji3][emoji7] Her sponser mamma nesten halvparten da så da tar vi oss råd til det[emoji4][emoji1]
Vi hadde sikkert gjort det uansett, veien mot baby har vært lang og vi har ventet lenge så vi vil gjerne ha et 3d bilde og minne fra når hun var i magen[emoji173] Alt av ul bilder skal etterhvert inn i en bok som hun skal få[emoji7][emoji7]

Vi skal ikke. Har ikke hatt med de to andre heller. Fikk se litt 3D på OUL denne gangen da, og skal tilbake på vekstestimering i midten av november så det blir en ultralyd da også.

Vi skal neste uke. Har vært så stort å se henne på ul tidligere at vi klarer nesten ikke vente[emoji85]
Vi syns at det har vært fint å ta litt ekstra ul for å sjekke at ting fortsatt er bra. Men det er så klart ikke billig. Også er vi så nysgjerrige på å se hvordan hun ser ut nå og om hun ligner på en av oss[emoji16][emoji16][emoji16]

Ikkje heilt bestemt oss enda. Var med frøkna på 4 og vi synst det var stas. Skal på ul i veke 32 også.

Men eg skal ringe i dag å sjekke korleis tilbudet er i distriktet, sist var vi på medi3 men dei har ikkje det tilbudet lenger..

Sniker fra Desember. Vi har tatt. Her var det gubben som gjerne ville, var ikke så viktig for meg. Men veldig glad vi gjorde det. Fikk kjempe fine bilder og veldig moro å sitte å lete litt etter likheter [emoji4] Fikk 4 bilder ferdig printet ut og en minnepenn med 35 bilder og videosnutter.
Så definitivt å anbefale, veldig glad jeg lot meg overtale!

Vi tok for to uker siden, men hun gjemte seg så godt at vi bare fikk ett bilde som er OK. Har fått ny time i morgen (gratis), så satser på hun vil vise seg bedre da.

Jeg syns det var veldig greit å ta, særlig siden jeg ikke får noen ul utenom den ordinære, så det var greit å vite at alt fremdeles så bra ut og at det var jente fortsatt [emoji23]Tenker at det uansett ikke blir så mange unger at det er verdt pengene.

Vi hadde ikke tenkt å ta 3D, men nå vi fikk en ekstra sjekke pga IVF, så hadde jordmor satt på 3D uten at vi spurte <3 Var virkelig fint å se altså! :D

Snakket med mannen igjen i går, ser ut til at det blir 3D allikevel [emoji7] gleder meg til å se baby igjen!

Sniker fra desember.

Vi tok det og synes det var verdt hver krone :) Jeg er så nysgjerrig på hvordan hun ser ut og da fikk vi en sniktikk, i hvert fall. Jeg synes det var greit med vekstestimering og å få bekreftet kjønn også. Nå skal det nevnes at jeg elsker ultralyd, da :hilarious: Både for å se at alt er bra og fordi jeg synes det er fascinerende.

Skal ikke. :) ser på babybilder av storebror og gleder meg ;)

Ringte no for å sjekke opp ang time, og dei hadde ledig i morgon.... Så får sambo bestemme etterpå om det blir eller ikkje :love2

Jeg er med på studie av morkakens vekst på ahus, og siden jeg ikke får noe for det, skulle jeg få 3d bilder neste gang :)

Jeg skal på to vekstkontroller til, så jeg ser han jo da. Så vi skal ikke ta noe privat.

Jeg syns dessuten at bildene fra 3D-ultralyd er litt... ekle. Babyen ser ut som den er formet av ustekt bolledeig eller noe.. Jeg syns ikke det er så hyggelig. Hvis jeg ikke skulle hatt ekstra oppfølging med vekstkontroller, så kunne jeg kanskje vurdert å bestille privat ultralyd. Men ikke 3D.

Vi har vert. Vi fikk det i gave og er veldig glad for det :) Det var en fin opplevelse :)

Vi skal ikke. Får litt 3D på valing UL på sykehuset, så orker ikke kjøre mange mil og bruke masse penger på 3D :O

Back
Topp