3D ultralyd priser

Amicitias

Betatt av forumet
Er det noen som har noen tips til 3D ul i Akershus,Oslo, Østfold området som har bra priser?:)
 
Vet kun om ett i østfold jeg, det gule huset i Moss. Der tar de 1250 kr vet jeg. Skal dit til torsdag :)
 
Jeg bor i Bergen, men vi skal på Majorstuaklinikken om 2 uker, og vet de har klinikk i Oslo på Majorstua tror jeg.

De har to priser og det var forskjell på om vi bare ville ha bilder eller om vi ønsket en medisinsk sjekk og. Bare bilder koster 750 kr :)
 
anbefaler det gule huset i moss på det varmeste! Vi har vært der to ganger til nå - på tidlig ultralyd og i uke 21 fordi jeg ikke var fornøyd med den ord.ul på sykehuset.. Hun er så varm og god og tar seg gooood tid. Sjekker og måler gjerne tre ganger før hun sier seg fornøyd:)
 
Jeg var også på tidlig UL hos det gule huset i Moss:) Anne Cathrine mener jeg å huske hun heter hun jordmoren..Var også med en venninne dit på 3D:) Hun er utrolig koselig og flink! Har bestilt time for 3D UL der i slutten av mars:) 1250 kr. Men, vet også om Klinikk bedre helse i Fredrikstad, de tar også 3D..Tror ikke prisen varierer så enormt fra Moss.Men aner ikke hvorvidt de er like koselige som hun i Moss eller ei da..:P
 
Var på 3d UL fredagen som var. Han tar 1200kr for ul. Veldig fornøyd for får med videosnutter, bilder på cd. Og 2 av de beste bildene printet ut. Var der med førstemann også. Er i Lysaker å heter ultralydklinikken. Bestiller bare time på nett og møter opp.
 
Vi skal på 3d ul på knøttet ultralyd i Moss 10.mars :) Gleder meg enormt! Fikk ikke se kjønn på ordinær ul og har aldri vært på 3d ul tidligere. Koster 1250,- og etter å ha googlet omkring å sett alle de positive tilbakemeldingene vedr jm der, var valget lett :)

Ellers vet jeg om klinikk bedre helse i fr.stad - samme pris der. :)
 
Her skal vi på 3D ultralyd nå den 15.Mars i Sandefjord på nye helseparken, å her koster det bare 750 uansett hva dem gjør. får med cd med bilder og snutter + får utskrift av de beste bildene. å det jeg har hørt så er dem flinke der :)
 
Tok oxo 3d på d gule huset i moss. Les gjerne innlegget mitt etter besøket der. Anbefaler
 

Jeg bor i Trondheim nå og skal nedover til hjemlige trakter (Fredrikstad) i påska. Hører jo hvor varmt alle snakker om "Det Gule huset", så kunne tenke meg å bestille 3D ultralyd der når jeg er nedenfor (er da i uke 27).


Noen som vet om det er åpent eller stengt der (eller denne typen steder) i påskeuka??
(altså.. mandag, tirsdag & onsdag før skjærtorsdag osv).
 
Betaler 1200 på Ultralydklinikken på lysaker =)
 
1200 på Majorstuaklinikken i Oslo. Veldig flinke der og tar seg god tid. Får med bilder printa ut og film og bilder på cd.
 
Back
Topp