3D ultralyd! *oppdatert*

glamaria

Gift med forumet
Da er jeg på tur til 3d ultralyd! Nå skal vi få se om snuppa vår faktisk er ei snuppe, selv om det tyder på det da. Og så skal jeg få sjekket om hun vokser nok siden symfyse-fondus målet er litt lite... OG så får vi selvsagt fine bilder (håper vi):-)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Edit!
Klippet fra innlegg 3:

Ååååååååh for ei helt NYDELIG lita jente jeg har i magen! Hun var bare så perfekt at ÅÅÅÅÅH! Det var helt tydelig at det er ei jente vi skal få og hun var akkurat passe stor og bare så vakker! Anbefaler alle å dra på sånn!! Jeg skal legge ut bilde så snart jeg får lagt de inn på data med CD rom

Hvordan gikk det?? :)

Så moro:) Skal på 3D ul om 1 uke.. Gleder meg masse!!:D Hvordan gikk det? Og ble bildene bra?:)

Ååååååååh for ei helt NYDELIG lita jente jeg har i magen! Hun var bare så perfekt at ÅÅÅÅÅH! Det var helt tydelig at det er ei jente vi skal få og hun var akkurat passe stor og bare så vakker! Anbefaler alle å dra på sånn!! Jeg skal legge ut bilde så snart jeg får lagt de inn på data med CD rom

Back
Topp