3d ultralyd og overvekt!

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Var jo på en i 2006 og var overvektig da også, men fisker etter erfaringer..
Dere med mye polstring på magen, og der vekta går fra 0-100 på noen sekunder. 
Fikk dere fine 3d bilder? 

Frk. Tvert I. Mot skrev:
Ja, ikke noe problem! ;)

fikk du fine og klare bilder? Er du mye over 100? 

svosj

tobarnsmor 2012 skrev:

Frk. Tvert I. Mot skrev:
Ja, ikke noe problem! ;)

fikk du fine og klare bilder? Er du mye over 100? 

Jeg fikk fine og klare bilder ja! :)  Husker ikke heeelt hva jeg veide når jeg ble gravid, men det var vel ca. 110

Du får dra opp magen litt, det gjorde jeg på ultralyden slik at spekket mitt ikke kom i veien ;-)

Kristin72 skrev:
Du får dra opp magen litt, det gjorde jeg på ultralyden slik at spekket mitt ikke kom i veien ;-)

på 3d ultralyden? Hvilken uke var du i? og hvor mye veier du?  jeg er nok mye större enn deg. (send gjerne pm)

Fikk fine bilder ja! Og video <3

AnaBanana skrev:
Fikk fine bilder ja! Og video <3

og du veier godt over 100?

Jeg fikk utrolig fine og klare bilder på 3d ul'en :)
Jeg var der i uke 32 tror jeg det var.
Jeg veier ikke over 100 da, men er godt overvektig for mine 163cm (veide 80kg da jeg ble gravid)

Jeg var 99kg da jeg ble gravid og veide 119kg da jeg var høygravid... Fikk knall bra 3D bilder jeg ihvertfall (og jeg hadde morkaka forran itillegg)

Det var på vanlig ultralyd for hvis ikke hadde hun ikke sett så bra så da regner jeg med at det gjelder 3 d også, jeg var 20 u 1 d viste det seg, ikke 18u 2 d. Og jeg var ca 105 (skrekk og gru, godt at det er noe jeg kan jobbe med ;-)

jeg har tatt 3d begge gangene for på ordinær ultralyd ble så utrolig dårlig bilde pga min overvekt og ja jeg er langt over 100 kg...

men 3d  ultralyd fikk jeg kjempe fine bilder og filmer og var ganske så fornøyd...

Back
Topp