3D ultralyd når morkake ligger foran?

***Mariana***

Flørter med forumet
Vurderer 3D UL, men med førstemann fikk vi dårlige bilder da morkake lå foran, morkake ligger foran også denne gangen... så lurer på om det er noe vits i..? Noen som har fått fine bilder med morkake foran? Er 27 uker i morgen, så tiden begynner vel å løpe fra oss også... :-)

Er usikker, for har ikke vært på 3D ul, men var på vekstkontroll i uke 29, da skrudde hun så vidt over på 3D, og jeg fikk et bilde av halve ansiktet. Så ble ikke noe bra bilder av det, men nå var det ikke det hun prøvde på heller da...

Vi fikk bra bilder av toåringen i uke 28. Var denne gangen i uke 31 og syns bildene var finere fordi lille ser mer ferdig ut.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Jeg fikk kjempebra bilder til tross for foranliggende morkake! Så bare kjør på! Jeg er superglad for at jeg gjorde det hvertfall :)

Var sist gang i uke 31, bildene ble ikke så gode pga morkaka. Men spørs jo på babyen og hva man ønsker å få sett. Vi måtte komme tilbake dagen etter, men det hjalp ikke så mye.

Jeg var på 3D ul no når jeg var i uke 26 og fikk bra bilder men hun måtte bruke lang tid pga morkaken som ligger foran og babyen hadde hode helt inntil. Men fikk faktisk bedre bilder enn m første ungen min da var vi på ul i uke 28 m morkaken bak. Så tror det har mye å si hvem som tar ul og hvordan babyen ligger :)

Takk for svar! Får se hva det blir til...er jo alt i 28.uke...så redd det blir litt for sent uansett... :-)

En liten oppdatering... vi var på 3D ultralyd i går, uke 29...og fikk kjempefine bilder av veslejenta vår :-) Det som er moro er at hun likner storebror på en prikk da han var baby...så det blir veldig spennende å se når hun kommer ut, om de likner like mye da :-)

Back
Topp