3D-ultralyd - når er det for sent?

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hadde bestemt oss for å ikke ta 3D-ultralyd siden vi har det så travelt for tiden, og må kjøre til Trondheim for å få det.. Men kjenner jeg har veldig lyst, så lurer litt på om vi skal få til en time neste uke når vi har ferie. Ser de anbefaler 3D etter uke 24, men når begynner det å bli for sent? Er i uke 28 nå, altså uke 29 neste uke når det er aktuelt.. er det noen grunn til å ikke ta 3D da?

det er vel litt forskjellig hva de enkelte klinikkene anbefaler. Det handler jo om hvor stor den lille er og hvor lite plass det er.
Uke 30 vet jeg mange operer med.
Du får høre med de. Jeg var der nå i uke 24 og fikk kjempe dårlige bilder. Men det har med min mage og gjøre ;)

Der jeg skal sa de at de beste bildene ble tatt rundt uke 30 og at de anbefalte ikke bilder etter uke 33. Så vil tro det blir bra i uke 29

Jeg tok 3D ul i uke 29 sist jeg var gravid og fikk kjempe gode bilder :) Skal på 3D om ett par uker til når jeg er i uke 28 nå denne gangen. Så spenndenes å se om de blir like bra. Har hørt at det er best og ta 3D fra uke 28 til uke 30. Men som sagt,har og mye og gjør med hvordan babyen ligger inni der og :P

Hadde bestemt oss for å ikke ta 3D-ultralyd siden vi har det så travelt for tiden, og må kjøre til Trondheim for å få det.. Men kjenner jeg har veldig lyst, så lurer litt på om vi skal få til en time neste uke når vi har ferie. Ser de anbefaler 3D etter uke 24, men når begynner det å bli for sent? Er i uke 28 nå, altså uke 29 neste uke når det er aktuelt.. er det noen grunn til å ikke ta 3D da?

Når jeg var på 3D ul under første svskap, så ble det anbefalt rundt uke 27-29 tror jeg.. for å få best bilder.. etter uke 30 en gang, så kan barnet ha snudd seg med hode ned og hode inn mot ryggen din lissom.. men det er veldig forskjellig fra baby til baby :P

Jeg skal uke 30 på Jessheim for først da de hadde ledig. Da fikk jeg til svar at frem til uke 34 fikk de fine bilder.

sist svangerskap var vi på 3D på ultraportalen i Trondheim og var rundt uke 26-28 en gang tror jeg og fikk flotte bilder :-)

Back
Topp