3D ultralyd idag *med bilder*

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Idag har vi sniktitta på lilletulla vår på 3D ultralyd. Hun sov da undersøkelsen starta så vi vekte henne ved å dytte litt på magen, responsen hennes var et laaangt gjeeesp! Gjett om vi ble sjarmerte!

vi fikk med en cd med bilder og noen videosnutter. Hun lå i seteleie så det var litt vanskelig å få gode bilder, spesielt siden hun hele tiden lå med fingrene på kinnene sine men noen flotte bilder ble det. Hun har pappas nese og mammaens lepper, og vi ble like paffe begge to over det lille vesenet som bor inni magen og styrer med sitt hele dagen! emoticon

Hehe, utrolig morsomt det første bildet... Skikkelig "skrik" bilde :)
Veldig skjønn da <3 Gleder meg til det er vår tur:)

Åå så herlig!! :D Helt nydelig :)
Gleder meg veldig til 3D nå :D

Fantastisk :) må snart bestille time vi og :)

*fortryllende* skrev:

*fortryllende* skrev:

Det var ganske morsomt ja, har fått videosnutt med der hun gjespet! Var i utgangspunktet litt skeptisk til denne ekstra ultralyden, da vi allerede har vært til 4 ultralyder via det offentlige. Synes så synd på henne hver gang hun blir poka på med ultralydapparatet, men etter å ha fått de fine bildene er jeg glad vi gjorde det likevel. Virker ikke som om hun har tatt noen skade av det så langt, det er iallfall full fest i magen både dag og natt!

Halledussan så fantastisk!! Har glemt det heeelt av denne gangen :p
Hvilken uke var det man kunne ta 3D bilder ? Vi var veldig uheldig sist gang, men satser på lillebror er mindre blyg ;-)

Back
Topp