3d Ultralyd i uke 21

Fly

Elsker forumet
Har bare sett bilder/snakket med folk som har tatt etter uke 25, noen her som har tatt rundt uke 21? Koster bare 100 kr forskjell fra der vi skal på privat ultralyd, så tenkte å ta 3d når vi først er der:P

Jeg var på 3D i uke 21 med jenta mi og fikk noen veldig fine bilder! Så faktisk mye bedre da enn jeg gjorde når jeg var der i uke 30. Du kan godt få se et bilde om du vil[:)]

ORIGINAL: ninni82

Jeg var på 3D i uke 21 med jenta mi og fikk noen veldig fine bilder! Så faktisk mye bedre da enn jeg gjorde når jeg var der i uke 30. Du kan godt få se et bilde om du vil[:)]

Gjerne! Tror jeg går for det da, spesielt når det var så lite forskjell fra vanlig 2d ul:)

Tror det var 21 jeg gjorde med elste prinsessa. Hun var da fortsatt ett foster så hun var tynn men kunne se hvem hun lignet på [:D]. Med prinsesse 2 var jeg der uke 30 mye bedre bilder. Var da lubben og god hun vi så der inne kom ut [:D]

ORIGINAL: Fly

ORIGINAL: ninni82

Gjerne! Tror jeg går for det da, spesielt når det var så lite forskjell fra vanlig 2d ul:)

Ja, det var jo liten prisforskjell så da hadde jeg gjort det[:)]

Her er jenta mi i uke 21 i magen...ikke Quote bildene[:)]

Aaw skal ta det uten tvil gitt:)

kanskje lettere å få vite om det blir gutt eller jente da og, tenker jeg? [8D]

ORIGINAL: Fly

Aaw skal ta det uten tvil gitt:)

kanskje lettere å få vite om det blir gutt eller jente da og, tenker jeg? [8D]

Vi fikk hvertfall bekreftet at det var ei jente ja[:D]
Den andre gangen jeg tok 3D var visst i uke 32 og da var bildene mye mer blurry..
Kos deg[:)]

Kommer kanskje litt ann på... vet om ei som tok i uke 21 eller 22 og som var veldig misfornøyd fordi ho ikke så no særlig.

Back
Topp