3D ultralyd i Rogaland..

verdensbestejente09

Blir kjent med forumet
Hei jenter:-)

Tenker på å kanskje ta en 3D ultralyd om ikke så lenge. Noen som har noen å anbefale i Stavanger/Sandnes området? Gjorde det ikke i sist graviditet, men har lyst å gjøre det nå:-)

Dr. Braut i Sandnes, har bare hørrt masse positivt om han, ska visst ver kjempe flinke og hyggelige, men nå når det e ferie så må du sikkert bare ringa litt forskjellige å hørra om det e någen ledige :) 

Må du ikke ha henvisning fra lege for å gå t Braut?
Va hjå han på ordinær ultra lyd :P Han va veldig koselige =) Jentå okkas hadde hendene i fjese så fekk ikke någe fint profil bilde, men han holdt på i 30 min for å prøva å få et fint bilde :P 
Va kjekt hjå han ja :P

Jo jeg tror og du må ha henvisning for å gå til han. Var og der på ordinær ultralyd. Han tar seg alltid god tid til å vise og forklare:-) Er kjempeglad for at jeg kom inn til han. Jeg har begynt å gå til jordmora som er på samme kontoret. Hun kan absolutt anbefales!!! Flott dame, som også setter akupunktur når det nærmer seg. Gjorde det sist fødsel, og mener at det var en av grunnene til at fødselen gikk så fint:-)

Braut e flink, men der e veldig fullt hos han.

Anbefale fem jordmørde på d varmaste.
500,- å super bra opplegg, flotte bilder og god informasjon =)

fem jm uten tvil! Ene jm som jobber der tok i mot min første gutt og skal også ta i mot denne gutten :-) De er veldig proffe og har god tid og kan svare på ALT!
Dessuten har de åpent hele sommeren !

Back
Topp