3d Ultralyd i morgen :))

seb89

Blir kjent med forumet
I morgen skal vi på 3d og jeg gleder meg sååå mye!! Håper vi får sett kjønnet også :)Tror ikke jeg får sove i natt jeg altså, er så spent :) Er 28 uker på vei nå :) 
Noen andre som har vært på 3d i uke 28? Og fikk dere vite kjønnet da? :)  

så spennende!! vi var på 3d ul i uke 28 med begge to og kunne lett se på begge to hvilken kjønn de var ;) 

masse lykke til 

Så artig, skjønner godt at du gleder deg til det! :-) Lykke til! :-)

Så moro! Heldige dere er som får se nurket på forhånd :)

Så kjekt!! Vi var på 3D da jeg var 27+2. Var helt fantastisk, fikk veldig fine bilder <3 har lagt de ut et par bilder på en tråd her tidligere ;-) fikk vite på ordinær ul at vi venter jente og fikk det bekreftet på 3d. krysser fingrene for at dere også får vite kjønnet i morgen!!>

Ja, det blir veldig arti :) Blir vel å oppdatere her i morgen :) 

åå, det skal vi også!! Gleder meg helt vilt! Er 28+6 i morgen, så håper vi får se masse :-) 

Da har vi vært å sett på gullet vårt, og i mai kommer det en liten prinsesse :)) 
Hun lå veldig langt ned, og hadde navlestrengen i ansiktet, så bildene ble ikke så bra, men bra nok :) Alt så veldig bra ut, og hun var 8 % over gjennomsnittet i vekt, noe som tilsvarte ca 150 gram. 

LYKKE <3 <3 

ååå, grattis med en liten prinsesse i magen 

Gratulerer så mye med prinsesse på vei :)

Tusen takk :) Er helt vill nå, og kan ikke vente med å kjøpe masse søte klær + ting og tang! Gleder meg sånn til hun kommer nå, synes svangerskapet har gått fort hittil, og håper det fortsetter å gå fort den siste tiden også. Plutselig er mai her :)

Gratulerer så mye med prinsessa :):) Fantastisk å få bilder i 3d av nurket :) Har selv når vi var på den ordinære ul, og kunne gått tenkt meg å vært en gang til å fått et bilde nå på denne tiden. Sikkert mye endringer fra da til nå :)
Skal du legge ut bilde??

:):)

Gaus skrev:
Gratulerer så mye med prinsessa :):) Fantastisk å få bilder i 3d av nurket :) Har selv når vi var på den ordinære ul, og kunne gått tenkt meg å vært en gang til å fått et bilde nå på denne tiden. Sikkert mye endringer fra da til nå :)
Skal du legge ut bilde??

:):)

Tusen takk :) Ja, det er fantastiskt! :) Jeg har liksom vært så avslappet til hele graviditeten, og ikke handlet inn noe spesielt, bare tatt det helt med ro, noe som jeg nå er overbevist om at kom seg av at vi ikke visste kjønnet så jeg avventet liksom alt til idag. Har jo selvfølgelig vært glad og lykkelig, ikke misforstå, men nå er jeg i lykkerus, alt ble mer virkelig tror jeg :) Har ikke tenkt på om jeg skal legge ut bilde enda, men det kan hende jeg finner på det i morgen :)) 

Back
Topp