3D ultralyd i Hordaland/Bergen?

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som vil anbefale? Bra pris, og bra bilder er jo noe alle vil ha :)

iPhone via app

Noen som vil anbefale? Bra pris, og bra bilder er jo noe alle vil ha :)

iPhone via app

Ultralydklinikken på Minde i Bergen! Betalte 1300 kr, men hun som driver det er enormt dyktig, det var veldig bra kvalitet på UL og på 3D bildene og jeg var strålende fornøyd! :)

har vært 2 ganger på majorstua. Første gang var det ei dama, ho var fantastisk og fikk masse flotte bilder og en super opplevelse.. andre gangen var det ein mann og han var ikke særlig koselig, så det blei en laber opplevelse, men fikk noen fine bilder då :) 1200 ca betalte vi begge gangene, fikk masse bilder og dvd

Var også på majorstuaklinikken i 2010 hos ei super dame!:) mini ville ikke vise seg skikkelig fram, så hun foreslo at jeg skulle drikke litt cola, gå oss en runde, og komme tilbake for bedre bilder! Synes det var supert:) men det kosta tross alt 1200kr, så det var nå dyrt nok!

hun som er sonograf på ultralydklinikken jobbet før på majorstuaklinikken , men tror det var i 2011/2012(?) hun begynte på ultralydklinikken. Hun var utrolig flink . Tar seg god tid og forklarer alt:) kjempe flotte bilder og video med i prisen. Tror hun heter marsha eller noe sånn. Anbefales'!

hun som er sonograf på ultralydklinikken jobbet før på majorstuaklinikken , men tror det var i 2011/2012(?) hun begynte på ultralydklinikken. Hun var utrolig flink . Tar seg god tid og forklarer alt:) kjempe flotte bilder og video med i prisen. Tror hun heter marsha eller noe sånn. Anbefales'!

Det kan godt stemme. Var i desember 2011 vi var på Majorstuaklinikken sist. Kjempeflink dame som virkelig brenner for det hun driver med :)

Stemmer! Jeg var hos en som het Marsha som dreiv ultralydklinikken :)

Back
Topp