3D-ultralyd i Drammen?

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sniker litt fra februar, for vet det er noen Drammensfolk her.. [:)]

Så vidt jeg vet er St. Joseph det eneste stedet som tilbyr 3D-UL i Drammen. Noen som har vært der og kan komme med erfaringer? Er veldig i tvil om vi skal prioritere 3D-UL i det heletatt, føler det er mye penger.. Men så ønsker jeg så sterkt å se babyen igjen også.. Og få bekreftet kjønn - selv om 2 ultralyder har vist jente og den ene var iallfall veldig nøye.. Fått anbefalt Familieklinikken på Majorstua i tilfelle, men litt pes med Oslo for min del..

Men ja, erfaringer ang. St. Joseph?

Jeg har vært på 3d ul der og er veldig fornøyd! Bildene de skriver ut er ikke like fine som andre steder har jeg sett fordi de er i sort-hvitt og de har en dårlig skriver! Men hun som tar ul er super-hyggelig og bildene på skjermen er veldig fine! Vi fikk også komme tilbake 3 uker etter for en ny titt da lille frøken lå i sete første gangen og det var litt vanskelig å se ansiktet. Vi betalte ikke noe ekstra for den timen! Det er mye penger men jeg synes det var verdt det, er jo så lenge fra ordinær ul til fødsel!§ [:)]

Takk for svar [:)] Ingen på februar som kunne svare, så glad for at du kunne [:)] Ja det er nettopp det, føles veldig lenge siden september :/ Hvor mye betalte dere?

Betalte vel rundt 1000 kr tror jeg! Fikk med bilder og video begge gangene!

Veit det er fler herfra som har vært på St.Joseph.
Hvis det er selve ul'n du er ute etter er den sikkert bra nok, men om det er gode bilder du vil hs, burde du kanskje vurdere Oslo.
Lysaker er visst KNALL! :-)

Lysaker er tipp topp[;)]

Jeg ringte til st.joseph forrige uke, og de hadde lagt ned lokale sitt.. kvinneklinikken skulle ta over etter sommeren!
Så da reiser vi til tønsberg i stedet nå på fredag:) gleder meg!!!=)

Back
Topp