3D- ultralyd i Drammen?

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Så vidt jeg vet er St. Joseph det eneste stedet som tilbyr 3D-UL i Drammen. Noen som har vært der og kan komme med erfaringer? Er veldig i tvil om vi skal prioritere 3D-UL i det heletatt, føler det er mye penger.. Men så ønsker jeg så sterkt å se babyen igjen også.. Og få bekreftet kjønn - selv om 2 ultralyder har vist jente og den ene var iallfall veldig nøye.. Fått anbefalt Familieklinikken på Majorstua i tilfelle, men litt pes med Oslo for min del..

Men ja, erfaringer ang. St. Joseph?

ingen? steike dårlig med drammensfolk her inne ass :P

Eiriiiiiin! :D Bamsebomsen!;)
Det var det jeg var, og jeg var kjempe fornøyd. Bildene ble ikke så bra som de kunne bli, men det var fordi lillemor ikke var særlig medgjørlig, enten lå hun i profil eller så lå hun med ryggen til;) Men dama som utførte ultralyden er kjempe flink, og man får svar på alt man måtte lure på. Gøy å vite hvor stor hun er nå og hvor stor hun kommer til å være ved fødsel osv. Anbefaler det stedet i hvert fall:) 1200 kr koster det.

Ante meg det var deg da jeg så nicket [:D] hihihiiiiiiiiiiiiiii <3 søta. Tja, uff, får ikke bestemt meg jeg asså. Får lufte det litt mer med Truls..

Jeg bor i Drammen men valgte heller Tønsberg. Drammen koster 1200, Tønsberg 990, egentlig bare derfor[;)]

Back
Topp