3D ultralyd i dag

Chuma

Forelsket i forumet
I dag har vi vært på 3D ultralyd og sett på nurket. Morsom opplevelse, selv om vi kanskje hadde forventet oss litt mer. Ikke lett å få gode bilder siden han allerede ligger litt trangt pga min todelte livmor, og han har morkaken foran og lå med ansiktet helt inntil den. Men vi fikk da noen minner allikevel!

Det første han gjorde var å vise oss fingeren!

image.jpg

Men så flyttet han armen og viste oss ansiktet sitt

image.jpg

image.jpg

Alt så fint ut. Det eneste som var litt rart var at vektstimeringen var på akkurat det samme som for to uker siden (880 g da, 882 g i dag) Skjønner jo at de målingen umulig kan bli helt nøyaktige, så det er vel bare litt upresishet ute og går...for han skulle da ha lagt på seg med på den tiden. Men det betyr sikkert ikke noe.

Så skjønn liten gutt Chuma :)

Jøss dere fikk mye bedre bilder enn vi fikk, vi må tilbake for her gjemte hun seg bak bein, armer og navlestreng :P

Så deilig å se lille bøllefrøet da :D Attitude allerede jo!!

Så nydelig Chuma. :)
Så godt at alt går bra med lille gutten.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så nydelig :)

Ååå så fin liten gutt som ligger inni magen din og venter på å komme ut til dere! <3 Dette er så fantastisk! Målingene er jo ikke presise og sikkert ikke lett å få frem den store forskjellen på 2 uker. Hadde ikke bekymret meg :-) Ta en ny måling om en måneds tid.
Han ser hvertfall helt nydelig ut- og jeg syns jeg ser likheter med storebror <3 Dette blir sååååå stas <3 Er dere kommet frem til noe navn enda da? :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flotte bilder du la ut:)

Bildene av godgutten er litt uklare. På ultralyd så måtte han retusjere/fikse litt fordi han var i konstant bevegelse og litt av navlestrengen lå fremfor ansiktet. Men jeg er veldig fornøyd og stolt :Heartred

Jeg la ut bilder med fullt navn, så fikk litt panikk og slettet de igjen. Skal se om jeg klarer å redigere det vekk.

Tenk at om 2mnd har du ham i armene dine :D

Hvem bryr seg vel om at bildene ikke er av de aller beste så lenge han klamrer seg fast der inne.... ;) Dyktig baby!!!

Back
Topp