3D ultralyd i dag! :)

Eldorado

Forumet er livet

Se så fint bilde ble da :) Å det er en liten gutt!! :)
Jeg hadde magefølelse av at det var en liten prinsesse, men det var altså en prins i stedet! :)

Da får vi en av hver! Kjempe stas!! :) :) Veier ca 1350 gram nå :) Jeg er glad! Alt var så perfekt med han, og han trivdes kjempe bra inne i magen min!

Så fin :-)

Kjempefin :) Hvilken uke er du i nå? Vi skal på 3d på tirsdag. Er 28 + 3 da. Er så redd for at det er litt seint :/ Håper vi får bra bilder fordi :)

RitZ skrev:
Kjempefin :) Hvilken uke er du i nå? Vi skal på 3d på tirsdag. Er 28 + 3 da. Er så redd for at det er litt seint :/ Håper vi får bra bilder fordi :)

Jeg var 28+4 i dag, så det går nok kjempe fint! :) De anbefaler å ta det mellom uke 28 og 32! Helt perfekt med andre ord!
Jeg ble i hvertfall veldig fornøyd med mine bilder! Fikk med over 50 stk hjem :)

kaisa78 skrev:
Så søt:) Han ligner søsteren sin :) ?

Ja! :) Han er ganske lik i munn/nese området i hvertfall :)

Hihi, så nydelig! Jeg tippa faktisk at det ble gutt på deg, da du ramset opp svangerskapet ditt i en annen tråd! Koselig med en gutt da!!

så søde han e :o)

Eldorado skrev:

RitZ skrev:

Jeg var 28+4 i dag, så det går nok kjempe fint! :) De anbefaler å ta det mellom uke 28 og 32! Helt perfekt med andre ord!
Jeg ble i hvertfall veldig fornøyd med mine bilder! Fikk med over 50 stk hjem :)

Aha ;) Så bra! :D Da gleder jeg meg enda mer ;)

Så fin han er! :)

Han er så fin altså!! Han legen er helt fantastisk, alle leger skulle vært som han :)

Så skjønn, kjempe fint bilde.

Så nyedlig bilde :)
Og lik storesøster :)

Dramadama skrev:
Han er så fin altså!! Han legen er helt fantastisk, alle leger skulle vært som han :)

Takk takk!! :) hihi!
Ja, det er veldig sant! Jeg har ikke noe negativt å si om han jeg heller. :)

Så utrolig flott bilde! Vi var på 3D ul sist, men fikk ingen bilder som var så bra..

Gratulerer så mye med en liten prins i magen! Kjekt med en av hver

Så fint bilde! :) Håper jeg får bra bilder. Jeg skal nemlig på 3D på torsdag, og er da 31+4.. O.o

Back
Topp