3d ultralyd i Bergen

me84

Elsker forumet
Har du vært på det ?

Hvor ?

Anbefalinger?

Majorstuaklinikken Bergen

Der var jeg i 2009 :) Fikk med masse bilder og fikk til og med en ekstra gratis time+ekstra bilder den gangen også, pga hun som tok ultralyden ikke var helt fornøyd med bildene første gangen. Jeg synes de var bra, men hun mente de kunne være enda bedre.
Så jeg var ihvertfall fornøyd med de :) Siden jeg fikk to timer fikk jeg også bekreftet kjønnet 2 ganger. Noe som jeg likte godt da :P

Me var på Majorstuaklinikken. Veldig fornøyd! Hadde det ikkje vore for dei, hadde me fått oss et sjokk etter fødselen, for me hadde fått vete på 3 vanlige UL at da var ei jente i magen, men her fekk me vete at det var ein gutt:p Og ut kom det ein guttDei var kjempe flinke, og me fekk masse klare bilder, og film! Litt dyr, men vel verdt pengane syns vertfall me:)

Det er visst bare Majorstuaklinikken (og Haukeland da...) som har 3D ultralyd i Bergen!

Det koster 1200 kr, og det er veldig bra service syns jeg! Jeg var inne i uke 31, som egentlig er litt i seneste laget, men fikk beskjed på tlf at de fleste fikk kjempeflotte bilder selv i uke 31.
Min lille snuppe gjemte seg veeeldig bak navlestreng og morkake, så jeg fikk nye time 1 uke etter (hun hadde ikke ledig før) til å prøve igjen! Gratis! Helt supert!
(Hun gjemte seg nesten like mye uken etter da, så bildene ble så-som-så, men det var allikevel en fantastisk opplevelse, og hun damen som gjorde ultralyden var kjempekoselig og flink!)
Først sjekker de størrelse og organer og slikt, og etterpå prøver de å få tatt fine bilder av ansiktet og hender/føtter :)

Fikk med noen bilder printet ut, og maasse bilder og små videoklipp på en CD-rom.
Fikk også en liten "babypakke" med noe infostoff og bleier og mammablader :)

Back
Topp