3D ULTRALYD avstemming

Tina_81

Forelsket i forumet
Bare for morro skyld

Me må køyre 4 timar ein veg for å komme oss til nærmeste sted som har 3D.. Derfor har me valgt å droppe det! Hadde så absolutt tatt det om reisevegen var kortare:-)

Vi ønsker ikke å ta 3d ul. Vi vil ha litt "spenning" til den lille kommer til verden. Samboer liker heller ikke 3 d ul-bilder, så...hehe

Jeg stemte "har vært", men det var egentlig på vekstkontroll i uke 25 hos legen på sus. Det var ikke mye vi fikk se ved ordinær, heller ikke sjekket hjertet eller nyrer, så det ble gjort. Samtidig så tok han 3D bilder for å prøve å se ansiktet, men krabaten i magen vil altså ikke vise seg!! vi var på kontroll igjen i påska grunnet blødninger og heller ikke da fikk vi se ansiktet, så kanskje i uke 30 da det er vekstkontroll igjen! :))

Vi vil spare alle overraskelsene til fødselen, så vi vet ikke kjønn og vil heller ikke på 3D

P.g.a tett oppfølging fra lege/sykehus, så har jeg hatt langt over 10 UL'er, så dropper 3D denne ganga.

**AM** skrev:
Vi ønsker ikke å ta 3d ul. Vi vil ha litt "spenning" til den lille kommer til verden. Samboer liker heller ikke 3 d ul-bilder, så...hehe

sign :)

og så liker ikke jeg heller 3d ul-bilder.. synes nesten at de er litt freaky!

Marihøna!!! skrev:
P.g.a tett oppfølging fra lege/sykehus, så har jeg hatt langt over 10 UL'er, så dropper 3D denne ganga.

Ikke helt oppe i 10 enda, men føler det har vært nok ultralyder :-p

Ja skal :) synes det er en fantastiak opplevelse :))

Vi skal i uka etter 17.mai :)

Nå har vi jo vært på vanlig UL og alt ser bra ut, så da får utseende hennes være en koselig overraskelse ;o)

Back
Topp