3D ultralyd av skatten min

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Tok ul 13 Juli også dro vi på ferie og alt har bare tatt tid, men her er et par bilder av skatten vår. Var nok mer fornøyd med Kvinnedoktoren i Tønnsberg med Linnea. På Lysaker ble det for mange like og dårlig bilder synes jeg. men en fin opplevelse lell[:)]
Var 26+5 denne gangen.

Kan vel ikke stikke under en stol hva dette blir????
SÅ JEG BRYTER JENTEBABY TRENDEN JENTER, MED Å KLEMME UT AV MEG EN GUTT[8D]

Kosemose morkaka[;)] mamma var sikker på at det var tvillinger her hehe at de lå med ansiktet mot hverandre[8D][:-]

Han lå også under gjennomsnittet som Linnea og fikk samme fødselsvekt 3,5kg. Linnea var jo 3140 når hun entra verden.
Så da håper jeg å slippe å revne fra A til Å denne gangen også[&:] Alt var i skjønneste orden med gutten vår som er navnløs enda.
7 uker igjen nå[:)]

nwww så fine bilder =) [;)] ser ut som gutten din stor koser seg inni magen til mammaen.hehe.
lykke til videre,ikke lenge igjen nå[;)]

Åååå, se så søøøt da 

Kjenner det rykker litt i eggstokkene her [:-]

For en søting:) jeg trodde også det var tvillinger. Så ut som han kosa med et ansikt[:)]
Fine gutten:)

Lille søtingen din

Morro når du ser utstyret såååå godt da[8D]

Er ikke altfor lenge igjen nå, tiden har gått fort.

Nååå, søte gutten[:)]

Tusen takk for koslig kommentarer jenter[:)]

Navnedebatten går så som så. Samboern tror minin kommer neste år og har dermed goooood tid til å velge. haha....men han sier han vil se babyn først, noe jeg forstår.
Men jeg vil gjerne ha 2 eller 5 navn klare jeg da[8D]

De eneste samboern ikke har slått hånda helt av er vel Marcus og Stian. Men vi er i tenke boksen enda[:)]

nååååå...for en liten skjønning [:)]

Ikke lenge igjen til gutten deres kommer nå nei[:)] Så søt han er da

Fine bilder! og blir stas med en liten tass da :) 7 uker er jammen meg ikke lenge!!!!

Back
Topp