3D ul

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Skal dere på det?

Vi gjorde det sist. Håper å få gjort det denne gangen også.

Tror ikke det. Gjorde det heller ikke sist. Eneste grunnen nå må vel være for at fire-åringen skal få se sin nye lillesøster/bror.

Nei, vi så ikke behovet sist, og ikke nå :)

Vi gjorde sist :-) Tenker å gjøre det neste gang også ❤️

Hadde vert gøy å gjort det, men siden vi må reise i over 5t og betale over 2000kr bare i det så blir det litt for dyrt for våres del

Gjorde det sist, og skal defenitivt gjøre det denne gangen også :) Vurderer å ta 3 åringen med også, men får se når det nermer seg.

Var på det sist, så kommer til å gjøre det denne gangen også. Fikk med film fra undersøkelsen forrige gang. Jentungen her synes det har vært moro å se på film fra ho var i magen. Vil derfor også ha det til neste barn. Tenker også at storesøster kan få være med på denne undersøkelsen [emoji4]

Vi fikk ekstra ul da de hadde studenter og trengte frivillige, da fikk vi se 3D. Var den beste ul gjennom hele graviditeten, de tok seg god tid, fortalte og beskrev. Kommer ikke til å bestille selv, men får vi muligheten til studenter igjen hadde jeg sagt ja med en gang:)

Hadde det sist i uke 27. Fantastisk opplevelse! Nå skal vi ha 3D i uke 12, så da blir det nok ikke noen ul etter OUL på oss.

Vi gjorde det sist (svigerfar ble med og betalte :)) vi skal nok gjøre det denne gangen også, vurderer å ha med kommende storesøster :)

Vi føler ikke behov for 3d. Kanskje vist vi ikke får sett kjønn på vanlig ultralyd. Men det er bare pga jeg er så sykt nyskjerrig av meg at det kommer til å gjøre vondt å vente til fødselen [emoji23]

Back
Topp