3D Ul

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Når den tid kommer hva tenker dere om 3d ul? Noen som blir å dra på det? Noen tanker om det nå?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Teit spm. Men jeg synes det er spennende men vet ikke om jeg vil

Vi skal på 3D litt før uke 30. Var det sist gang, og synes det er utrolig koselig!
Tar 3D ved andre kontroller også, men det er ikke før man er litt før uke 30 man får ordentlig godt resultat.

Forrige gang var vi det i uke 28.
Denne gangen blir det tre private før uke 19, så det er mulig det klarer seg med det...

Hvorfor drar du og hvordan var opplevelsen? Ser ikke man da babye slik som den blir når den er født?

Igår dro vi på privat ul pga mannen er vekke på OUL på jobb. Og når hun som tok ul spurte om vi ville se litt i 3D så sa vi ja til det :)

I uke 28 er det pga vi er så nysgjerrige og syntes det er super spennende å se om det er sånn den ser ut når den kommer ut. Og man kan jo få noen utrolig fine bilder utav det :D

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Var på 3d ultralyd da jeg var gravid med hun eldste. Tror det var i uke 32 så det var noe sent, begynte å bli trangs for bebisen og hun lå langt nedi bekkenet , men fikk noen bilder da :) var ikke sist gang og kommer nok ikke til å gå denne gangen heller tror jeg så sant jeg er fornøyd med ordinær ul :)

Jente 2010 & 2012 <3

Vi dro i forrige svangerskap i uke 27. Det var ganske så fantastisk. Babyen såg liksom ut som en baby, og hadde nesten litt gode tykke kinn. Vi fikk både bilder og video, blant annet av at hun geipte:P kommer nok til å gå med denne babyen også tenker jeg :)

Sikkert kjempespennende :) men føle ikkje for å bruke penger på d :) gjorde ikkje d sist heller :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi var på en i uke 11 men ble ganske missfornøyd med hele opplevelsen. Betalte for 30min men han var nesten 1 time forsinket noe som gjorde at det ble bare 10min inne ellers hadde jeg kommet for seint på jobb. Og ikke fikk vi bra bilder heller. Men fikk sett lille og alt var helt perfekt så sånn sett var det ikke bortkasta. Var i uke 27 forrige svangerskap og om mannen er med tar vi en til i den tiden denne gang og. Men vi har ikke helt bestemt oss enda.

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Tror ikke vi skal :) Vi fikk se 3D i uke 11 og jeg synes egentlig det er mest creepy. :p

Jeg blir ikke å dra. Hadde det ikke på de andre to heller. Blir veldig dyrt når man må ut å fly i tillegg :)

Vi gjør som sist, og drar ikke. Vi tenkte både da og nå at vi vet kjønnet, og at vi vil ha det ekstra overraskelsesmomentet med hvordan han/hun ser ut den dagen jeg føder :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja! :) hatt det med de 2 andre :) var i uke 26 med første. Og uke 31 med andre.

Back
Topp