3d ul

Annemor

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne 20 18
Nå som jeg er ferdig med oul har jeg tenkt at jeg virkelig har lyst til å se den lille igjen før termin. Noen som har erfaring med 3d ul? Har så lyst til det, men det koster jo litt. Noen flere som har tenkt seg dette?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi var på 3D med storebror, anbefales virkelig :D 8g vi skal helt klart med lillebror også, fantastisk opplevelse!
 
Hadde med første opplevelse, men ser ikke på det etter han kom til. Siden vi skal ha UL hver tredje uke så ser jeg ingen vits i å ta 3D ul denne gangen :) Men det er abselutt en opplevelse. Vi betalte kr 1300 hos en lege som vanligvis jobbet på riksen og ullevål, men hadde 2 dager i uka privat :)
 
Vi var på det med storebror, og skal helt sikkert nå også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bestilte idag! :-D Koster 1200 her, men med tanke på at man får med mange bilder og film på cd pluss mange utskrevne bilder, er det verdt hver eneste krone. Får se i over 1,5 time, så har hørt at det er en rolig å kjempekoselig opplevelse. Jeg skal når jeg er ca 26 uker. Gleder meg sånn!!
 
Var på det med førstemann, men han var umulig å få tatt skikkelig bilde av, ul-senteret overdrev vekstavvik for å "være snille" så jeg fikk ny time der, som gjorde fastlegen min fly forbanna og det ble mest styr og stress. Sykehuset skulle følge opp, og en utenlandsk lege som ikke var vant til systemet feilvurderte vekstavvik til -25% når baby var helt på snittet. Så den gangen ble det bare kjipt, pga stedet vi tok det . Tror ikke det stedet tilbyr det lenger, og det er det kanskje en grunn til. Men hos en seriøst tilbyder tror jeg det er kjempetrivelig :) syns det var sååå stas å se førstemann, denne gangen syns vi egentlig barnet er der fort nok og gidder ikke :p (blaserte flergangsforeldre)


Sendt fra min iPhøøøne
 
Vi var ikke på det med storebror fordi da måtte vi reise langt og betale mye. Denne gangen bor vi i en by der de hadde noen som tilbydde det for et par mnd siden, men tror de blir lagt ned nå. Vi flytter jo snart likevel. Så det blir ingen 3D denne gangen heller. Helt greit egentlig :)
 
Vi var på organrettet UL i 3D da jeg var 12+2 og det var kjempestas, så skal bestille en etter uke 26 også. :) Da skal de kommende bestemødrene få bli med, og de gleder seg veeeldig. Storesøsteren min gjorde det slik med begge sine også, og det er jo koselig å kunne dele det med andre på den måten. :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Var på 3D med begge mine eldste :) får se om vi ikke unner oss det denne gangen og ;)
Var virkelig en fantastisk opplevelse jeg gjerne vil gjenta.
 
Blir neppe noe 3D her. Fastlegen har ultralydapparat, så jeg får se hos han (i 2D) om anledningen byr seg. 3D får vente til ungen er ute ;)
 
Jeg har nettopp bestilt 3D til når jeg er 27+0 :)
 
Tror jeg også må få bestilt:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp