3D UL?

Ja har tenkt til å bestille☺️ Vet du hvor tidlig ute man burde være med bestilling?

Jeg skal idag :D
Fikk beskjed av en kompis som er røntgenlege om å ta det i uke 24, når det blir trangere og mindre fostervann rundt kunne man fort få dårligere bilder..

Vi skal i uke 27! :) var i uke 27 sist, og da fikk vi fine bilder. Men de er jo ganske magre så tidlig. I tromsø bør man være tidlig. Usikker på andre plasser. :)

Vi hadde tenkt, men jeg tror ikke vi skal likevel. Vi ønsker ikke å vite kjønn, og på en 3d-ul vil det vel bli ganske tydelig? Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.

Skal på mandag!

Man bør vel bare bestille så tidlig som mulig, for det er ganske populært. Der jeg skal anbefaler de 3D UL mellom uke 24 og 28. Etter dette blir det stadig trangere og dermed vanskeligere å få gode bilder. Var i uke 27 forrige gang, og denne gangen blir det når jeg er 25+6.

Vi fikk beskjed om at mengden fostervann øker i uke 25 og 26 før det minker litt igjen..

Noen som vet om plasser med 3d ul rundt Lillestrøm, Oslo?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Glede seg over graviditeten når halsbrann, bekkenvondt og dårlig søvn viser seg ;) også mener jeg at det er en tidlig tilknytningsmulighet for far, vi merker babyen og tenker på babyen hele tiden. Men det er jo ikke så rart når vi bærer den inni oss :)

Back
Topp