3D ul?

liljis

Elsker forumet
Julibarna2014
Noen som har planer om det etterhvert? Evt når? :) Jeg har veldig lyst å bruke litt penger på det kjenner jeg. Ser så mange får så fine bilder :)

Aner ikke, dette er første gang for meg :)

mener at det er det :P Men hør rundt ang erfaringer fra de forskjellige klinikkene som tilbyr det :)
Med første ble det veldig dårlig, filmen var bilder som bare snudde seg opp ned osv..
men med andre mann ble det veldig bra :) Det var på Lysaker om det er i nærheten for deg :)

mener at det er det :p Men hør rundt ang erfaringer fra de forskjellige klinikkene som tilbyr det :)
Med første ble det veldig dårlig, filmen var bilder som bare snudde seg opp ned osv..
men med andre mann ble det veldig bra :) Det var på Lysaker om det er i nærheten for deg :)

Ja har blitt anbefalt Lysaker :)

var i uke 27 sist:) veldig fine bilder. Skal gjøre det denne gangen også:)

Skal ikke på 3d. E mest spent på kjønn og om alt e normalt så vurdere derfor å dra på 2d ul hos spesialist:) Har bare ikke bestemt mæ førr korsn uke enda som e best

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Det er ikke viktig, det jeg er mest spent på er kjønn!
Jeg må reise så langt for 3D har jeg hørt, men man vet jo aldri, plutselig får jeg veldig lyst på det også ;-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Nei, ingen planer om det.

Jeg bærer på vårt første barn og kjenner jeg oss rett vil vi ha med oss alt :P Så, ja, det blir nok garantert det på oss også ;)

Apper <3

Back
Topp