3D UL ;)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Nå er der flere og flere som går i gang med OUL :) Lurer derfor på om det er mange som har tenkt seg på 3D UL, og i hvilken uke det er som er best å ta dette i?? Hvis jeg ikke husker feil var vi på 3D i ca uke 27 med sønnen vår :)

Ja! Vi skal på 3d ul den 8.juli!=) Gleder oss! Da skal storesøster også få være med=)

Må nok vurdere 3D dersom de ikke klarer å se kjønnet på OUL. Kan hende vi gjør det uansett, bare for opplevelsen sin del - er jo så spennende og fasinerende hvor godt man ser babyen :-)

På nettsidene til de som har 3D-UL i Trondheim mener jeg det sto at 3D burde tas fra og med uke 24 ;-)

Vi har tatt med de to andre, så har jo lyst å ta nå og! tok med først i uke 25 og med andre i nesten uke 28 (timen ble utsatt av klinikken derfor så seint)... Fikk best bilder i uke 25!

Hvis jeg ikke får det automatisk denne gangen, kommer vi ikke til å betale for det selv. Sist fikk vi det i uke 23, tror jeg det var, da de selv ville ha meg inn til en ekstra ultralyd. Han jeg var hos mente han ville se mer :p

Denne gangen skal jeg ta ul på sykehuset, vet ikke hvordan det er der, så får bare vente å se :)

Vi kommer nok til å bestille time til 3D. Det var utrolig koselig når vi var med første :)
På den klinikken vi brukte anbefalte de å ta bildene mellom uke 26 og 28. Jeg var 27+noen dager sist og fikk kjempefine bilder. Det skal bli spennende å se om den lille i magen likner storesøsteren sin ;)

Jeg sKAL ha 3D av lillegull, det har ejg vært klar på for mange år siden :p Hehe...
Tenkte nærmere uke 30, men ser noen over her skriver at uke 27 passer best, så får vel bestille noe rundt den tiden :)

På mitt sykehus tar de flotte 3D bilder på OUL :) Om det skulle vise seg at vi ikke klarer å se kjønn, så skal jeg vurdere det. Har allerede svidd av over 2000,- på privat UL i uke 7 og 12, så om OUL viser kjønn + at vi får et 3D-bilde, så tror jeg ikke at jeg gidder å bruke 1200,- på det :)

Hadde jo vært kjekt, men tviler på det blir ;) Har ikke vært med de to andre, men med første fikk vi se ansiktet i 3d på oul, og det var jo så fint og koselig å se det så bra! Fikk ikke det med som bilde da :/

Nå er der flere og flere som går i gang med OUL :) Lurer derfor på om det er mange som har tenkt seg på 3D UL, og i hvilken uke det er som er best å ta dette i?? Hvis jeg ikke husker feil var vi på 3D i ca uke 27 med sønnen vår :)

Sikkert noen som har gitt deg svar her, men jeg mener det blir best resultalt mellom uke 26-28.. tror det var da vi gjorde det med nr 1 :) også fikk vi beskjed om at vi MÅTTE ha vært på oul før dette ;)

Sigrids ultra sa til meg nylig at de aller beste bildene ble tatt uke 30. :-)

Med førstemann fikk jeg beskjed om uke 28-30, men når jeg spurte nå sa hun uke 30, definitivt.

Men når jeg har hatt oul nr 2 så har dette vært i uke 33, og da hadde babyen allerede snudd seg med hode mot ryggen min, så de fikk ikke sett på ansiktet ;)

Har tenkt å bestille 3D til uke 26:) var i uke 26 sist også, og syns det absolutt var verdt det! Som noen over her skriver, bildene blir best i uke 26, 27 og 28:)

Back
Topp