3D UL

overasket

Forumet er livet
VIP
Jeg tror vi har bestemt oss for 3D UL denne gangen, har ikke prøvd det før og dette er nok siste sjanse pluss at jeg tenker at det kan være fint for eldstemann, han forstår sikkert mer av et 3D-bilde enn de fra ul i går.

Ser at det er anbefalt etter uke 24, noen som har erfaringer med når det er fint å ta en sånn UL?

Evt. noen som har noen erfaringer fra Trondheim, hvem som er flinke osv?

Vi fikk 3D ul på tidlig ultralyd (12+5) og vi fikk gode bilder da. Men jeg ville også anbefalt det etter uke 28 for å få de aller beste bildene :)

Vi har vært på 3D i både uke 26 og 32. Og det var stor forskjell.... Så denne gangen skal vi ta mellom uke 30-32. Bildene blir så mye bedre:)

Har aldri vært, men skal ;) siste sjangse her også :p fikk time i slutten av mai, så det blir vel rundt uke 28 ca-ca :)
Gleder meg :D

Vi var på det forrige gang og da var vi i uke 28. Jeg spurte jordmor denne gangen og hun anbefalte oss å dra dit i uke 25-26 ettersom vi har morkaka foran for å få best bilder. Om ikke så er rundt uke 28 veldig bra.

Vi var på det forrige gang og da var vi i uke 28. Jeg spurte jordmor denne gangen og hun anbefalte oss å dra dit i uke 25-26 ettersom vi har morkaka foran for å få best bilder. Om ikke så er rundt uke 28 veldig bra.

Takk for tips, her ligger også morkaka foran så da bør vi sikkert heller ikke vente så mye lenger.
Kanskje jeg skal ta en tlf og høre hva de synes der jeg tenker å bestille også :)

Vi skal når jeg er akkurat 28 uker :-) gleder meg masse, håper det blir bra bilder da.

Back
Topp