jc Gift med forumet 19 Jun 2012 #1 Har dere tenkt på å ta 3D ul senere i svangerskapet? Vi var med guttungen, tror det var nærmere uke 30, var en utrolig fin opplevelse! Så det skal vi gjøre denne gangen også
Har dere tenkt på å ta 3D ul senere i svangerskapet? Vi var med guttungen, tror det var nærmere uke 30, var en utrolig fin opplevelse! Så det skal vi gjøre denne gangen også
Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014 19 Jun 2012 #2 Æ har vorre på 3D ul på begge goillongan min, så ska på 3D gangen her å ja
J januar13 Betatt av forumet 19 Jun 2012 #3 Jeg har lyst, men det finnes ikke i nærheten her.. Da blir det i så fall hvis vi skal til en større by og det klaffer slik.
Jeg har lyst, men det finnes ikke i nærheten her.. Da blir det i så fall hvis vi skal til en større by og det klaffer slik.
-Exotic- Glad i forumet VIP 20 Jun 2012 #4 Vi var det med storebror så blir nok denne gagen å!! Var hos kvinnedoktoren i Tønsberg. Rundt uke 27-28. Så kommer nok til å ta rundt samme tid nå.
Vi var det med storebror så blir nok denne gagen å!! Var hos kvinnedoktoren i Tønsberg. Rundt uke 27-28. Så kommer nok til å ta rundt samme tid nå.
~JollyPop~ Elsker forumet 20 Jun 2012 #5 skal absolutt... Vært med begge de to andre.. Fantastisk opplevelse =)
~JollyPop~ Elsker forumet 20 Jun 2012 #6 skal absolutt... Vært med begge de to andre.. Fantastisk opplevelse =)
mrs_mamma Flørter med forumet 20 Jun 2012 #7 Vi var på 3D med nr 2, så vil veldig på 3D denne gangen også :)