3D UL :)

blåkanin

Glad i forumet
Da har jeg endelig summet meg til å bestille time til 3d ultralyd :D Så om 4 uker skal vi få se nurket i magen igjen :D

Flere som har tenkt seg på 3d ul?

Jaa, jeg har bestil 3D Ul til 21 februar :)) Gleder meg!! :D
det sto at etter uke 26 ble det best resultat, men det var så fult der så jeg er 28 uker når jeg skal dit..  :)

Ja jeg skal bestille meg time til 3D!
Tenkte å ta det rundt uke 28, tror det var det jeg gjorde sist også. Gleder meg:)

Jeg har også bestilt 3D UL nå :) Skal om 6 uker, 17. februar, da er jeg 27 + 2. Det blir ikke en medisinsk undersøkelse siden de ikke har gynekolog for tiden, men tenker at jeg ikke trenger det da det er for å se den lille og få bilder. Har vært på tre ul til nå og termin er sikker siden det er IVF. Så da tenker jeg det går greit, pluss at det koster 700 istedet for 1200, greit å spare noen kroner også ;)

Jeg har bestilt den dagen jeg er 26+6 :) Satser på at det blir bra :) Husker ikke hvor langt jeg var forrige gang når vi var på 3d, men mulig vi var nærmere 28.. er det som står som anbefalt på hjemmesiden der jeg har bestilt..

Jeg har litt lyst. Har vært på en del ultralyder, men de fokuserer sånn på det medisinske at jeg knapt får se konturene på babyen. Den blir liksom bare en klump jeg ikke skjønner opp og ned på. Men vet ikke helt..... Har igjen i alle fall en UL, så får vi se om morkaken har flyttet på seg tilstrekkelig. Noen som vet hvor man får bestilt 3D ul i Trondheim?

Ja, det har vi tenkt å gjøre:) tenkte at storesøster skulle få være med å møte lillesøster:) det er lenge til uke 28 her, men kanskje lurt å bestille time tidlig? Det blir spennende med masse 3D bilder her inne:)

Jippi! Blir spennende med 3D. Fikk somla meg og bestilt time jeg også på fredag. Du fikk liksom sparket meg igang, Blåkanin. :) (jeg glemmer så lett og så går dagene...)

Så her har vi time siste uka i februar og om jeg ikke bommer helt er jeg vel 27+2 da. Håper vi får vite kjønn også og sett litt på den lille som spreller mer og mer der inne :) Kjenner det holder på å bli en sterk krabat! :D

Har ikke bestilt, men har veldig lyst denne gangen! Så det spørs nok om det ikke blir på oss også, får snakke litt med mannen :)

Ja vi skal også =) Bestilte til 10 februar, føles ganske lenge til, men tiden går forhåpentligvis fort. Gleder meg til å se litt hvordan hun ser ut =)

Den eneste fordelen det er med å bestille time litt tidlig, er jo at man gjerne står litt friere til å velge tidspunkt på dagen man ønsker å komme.. greit å ta det på begynnelsen eller slutten av dagen når man er i jobb :D

Vi vurderer også 3D :) Sikkert veldig artige bilder å ha!
Pluss at da er det jo en stund siden man har sett mini sist... kan være greit å se at alt går som det skal kanskje...

Noen som vet hvor man kan bestille i Bergen og ev. pris?

Ja skal når jeg er 29 uker. Ho dama sa at de anbefalte det mellom uke 28 og 34. Jeg har jo en god del UL sånn ellers pga diabetesen. Men får ikke med film(har jo det med dattera mi, så må jo være likt), og jeg kan ikke ta med dattera mi på de UL. Så når vi skal på 3D skal sambo, dattera vår og mi mor være med :) Gleder meg:) Mi mor har aldri vært med å sett på UL før, så for ho så blir jo dette kjempe gøy! :)

vi tenkte å ta 3d 15februar, er da 28uker påvei og tok det i samme uke med førstemann :) 

gleeeder meg, også får vi dobbelt sjekket kjønnet 

Linemoren skrev:
Vi vurderer også 3D :) Sikkert veldig artige bilder å ha!
Pluss at da er det jo en stund siden man har sett mini sist... kan være greit å se at alt går som det skal kanskje...

Noen som vet hvor man kan bestille i Bergen og ev. pris?

http://www.ultralydklinikken.no/ 

Ligger i samme bygget som Rema 1000 på Minde. Koster 1200kr, og er timesbestilling på nett.

Etter som jeg har forstått er det samme dama som jobbet på Majorstuaklinikken som har startet for seg selv nå.. vi var på Majorstuaklinikken i første svangerskapet :)

Back
Topp